Ganske mett nå kan du si. Trykte nedpå 2 ostesmørbrød og en halv skolebolle( og de er giga storeÅåh, heeerlig!;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske mett nå kan du si. Trykte nedpå 2 ostesmørbrød og en halv skolebolle( og de er giga storeÅåh, heeerlig!;D
Det burde være mulig ;-)Lurer på om jeg skal utfordre dere til å nå 11 000 innlegg i denne tråden i dag. Noen med?
Så herlig! Digg med helt nytt husJa,så å si...revet det gamle og bygd nytt
Målet var å bli ferdig før jul...men tror ikke vi er inne før etter jul![]()
Ja klatra 8 plasser ;-)Du har vel klatra bra oppover regner jeg med![]()
FlinkaNå er det fysikk![]()
Sovnet du?Jeg også
Tror jeg må handle det jeg trenger for å lage skolebollerGanske mett nå kan du si. Trykte nedpå 2 ostesmørbrød og en halv skolebolle( og de er giga store) 2 glass sjokomelk
![]()
Det klarer vi vel?Lurer på om jeg skal utfordre dere til å nå 11 000 innlegg i denne tråden i dag. Noen med?
Nei, jeg fant ei bok og ble sittende...Sovnet du?
Godt med alt som er gjortEffektiv du er på morgenen![]()
Et innlegg her og et innlegg der...Åh.. det burde da gåhar planer nesten hele dagen, men skal prøve å få vært her
![]()
Fikk nesten skrive krampeHehe ble visst skravlet litt igår![]()
Fort gjortNei, jeg fant ei bok og ble sittende...
Vi fikk opp fartenGod morgen. Hva i alle dager skjedde etter jeg la meg igår? 70 sider på appen med nye sravlesider og over 600 innlegg.. ikke øyne til å lese gjennom alt så tidlig på en lørdag morgen
Spent på den der altsåI dag er min første nullklage dag. Blir spennende! Fikk et fat i hodet i sted. Har et skap som er risikosport å åpne så det må ryddes i dagellers blir det fort klaging
Klokken er bare halv åtte og jeg har badet to unger, tatt ut av oppvaskmaskinen, satt på en vask, en tørketrommel og lagt sammen en vask. Er heldigvis noen fordeler med å stå opp før fuglene fiser![]()
Ikke mer??????6258 innlegg ble skrevet i går ..
God morgen alle sammenher startet vi dagen 5.30 så etter mat og morgenstell har vi bare kost og lekt
men nå som jeg skulle tatt klesvaska og skifta på senga har jeg en sovende gutt i armene Haha
[/QUOTE
God morgen
Det var tidlig