Skravletråd Oktober

I dag er min første nullklage dag. Blir spennende! Fikk et fat i hodet i sted. Har et skap som er risikosport å åpne så det må ryddes i dag:) ellers blir det fort klaging;)
Klokken er bare halv åtte og jeg har badet to unger, tatt ut av oppvaskmaskinen, satt på en vask, en tørketrommel og lagt sammen en vask. Er heldigvis noen fordeler med å stå opp før fuglene fiser:)
Oi, jeg har akkurat stått opp jeg :-P

God morgen.

Lørdag, så i dag kan vi sove så lenge vi vil for vi har ingen travel dag, sa sjuåringen min da han sto opp sånn litt etter sju.

Og spise godteri, la lillesøster til, hun hadde allerede vært våken en time og synes ikke at å sove lenge er noe fine greier, hun vil ikke stå opp alene så den timen tilbrakte hun i vår seng og ventet på at han skulle våkne.

Så sto de opp, og vi sov litt mer.

Fin, deilig morgen på en ikke travel dag. Mannen lager frokost, jeg skal snart på badet, og ingen avtaler i dag. Rydde hus, det trengs. Vi har et prosjekt med å tømme et rom som skal bli til storebror, prøve å komme lenger, kanskje en tur på kjøpesenteret, i alle fall må vi handle. Men ja, ingen travel dag. Nytes

Back
Topp