Skravletråd Oktober

Ja det kan jeg tenke meg, litt kjedelig å ikke kunne veksle litt når man skal veldig langt.. sånn er det greit med pappa for han foretrekker å kjøre selv :P

Hehe, da er det jo greit :p
Liker det egentlig jeg og, men er vel mest fordi det er det jeg er vant til :p

Så gøy:-). Hva du har lyst til å sy?
Alt mulig:p strikk gensre i utgangspunktet. Sy de som har isette ermer :)

Foreløpig er det kjøpt stoff til puter. Det blir mitt første prosjekt. Så tenker jeg sengesett i starwars til snupps for å overraske mannen som er star wars frelst :p

Jeg får ikke frøkna på snart 9 til å sove til kl 9 engang annet enn på ferie når hu har snudd døgnet Haha :P
Men så deilig å ha rolige morgener da :) her må jeg jo opp med frøkna i uka allikevel så spiller ikke noen rolle om de er en eller to som er våkne da :)

Hva skal du i dag da?

Ja. Jenta skriker en del og er plaga med luft og tennr på vei. Men en ting er sikkert - hun sover godt og lenge :) legger seg 19 og er for trøtt til å starta dagen klokka 6 når hun skal ha mat. blir mat i 1 tiden og 6 tiden. Ellers sover hun godt :)

idag skal mannen være hjemme med snuppa. Og jeg og min mamma på shopping og kafe ;) vært en total katastofe å ha med lille de to siste dagene. Plutselig hylskriking som varer en times tid.:S så idag har hun kosedag med pappa ;)

Haha liker du ikke været altså??? :P her har det slutta å regne og blitt litt lysere, men kan ikke se annet enn skyer på himmelen ennå da :P

Innekos med te og lillebror har jeg på følelsen at det blir. Om det ikke starter å regne så blir det nok en trilletur etterhvert men ikke ennå for det gidder jeg ikke :P
Haha:P ingen lysning her!
Innekos hørtes herlig ut, blir nok det her også;)

Aaaw. Gikk nettopp inn på rommet etter en dusj for å hente klær. Der ser jeg gubben og snuppa ligger å sover sammen i senga :D verdens søteste ;)

Back
Topp