Det er dumt å glemme drikke...![]()
Ja det er ikke så lurt... drikker når frøkna er hjemme da, hu er flink til å tilby meg vann Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er dumt å glemme drikke...![]()
Håper du finner noe daKikker litt på julegaver til kb jeg
Tullehønehva skal jeg si da?!
Dagene flyr, snart halvveis i oktoberDagen i dag gikk VELDIG fort!
Arbeidsdagen gikk veldig i ett.. plutselig var det lunsj, og plutselig var dagen over (kjekt med slike arbeidsdager).
Så var det hjem, spise - og nå er det plutselig snart leggetid...![]()
He he må lage det mer spennende hver kveld da
Uff da...må leseMåtte starte en ny tråd jeg,ble litt irritert..
Må tydeligvis ikke detDu må ikke skravle så mye![]()
Dagene flyr, snart halvveis i oktober![]()
Haha, ja sånn kan det gå ;-)Nei det hadde ikke jeg hellerble gravid 3 mnd etter jeg ble 19, jeg var lærling, hadde hest, var med venner og festet en del. Tanken på barn hadde ikke slått meg engang, så satt jeg der og jeg fikk plutselig en følelse av at det var noe galt og at jeg var gravid, den tanken fikk jeg selvfølgelig på fylla da
så da ble det kjøpt test så fort apoteket var åpent Haha
Nja det gjenstår å seHåper du finner noe da![]()
He he jaja ok daUff nei, han blir så gretten når han da har blitt overtrøttså det får holde 2 dager annahver uke når frøkna er på aktiviteter
![]()
Nei det har jeg ikke sett noe sted.Spør her og. noen som har sett kaptein sabeltann smekke/spisedrakt. Eller forkle?
He he det må du vel.Uff da...må lese![]()
Håper du får sove godtDa tar jeg kvelden. Trenger sårt noen timer søvn kjenner jeg og håper mini sover boen timer nå i sengen sin. Hadde han bare tatt tutt på natten også:-/:-s
Fort gjort med en god bok ;-)He he skjønner det
Er nok ferdig i løpet av oktDette går jo alt for fort![]()
Ja helt klart detFort gjort med en god bok ;-)
Det var lurt ;-)Skulle ha litt tid med kb
Haha, ja sånn kan det gå ;-)
Men høres ut som om det gikk helt fint ;-)