Ja jeg vet,må holde ut litt tilNei Nei, for tidlig :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vet,må holde ut litt tilNei Nei, for tidlig :-o
Uff våkner tidlug ja ,skjønner du vil sove daPrøver å holde meg våken men tanken på at mini kommer til å vekke neg mellom 5 og 6 så frister sengen
Skulle ha litt tid med kb
Nei bare litt innimellomDu er jo her da!![]()
Begynner å skjønne det der nå jaAlltid kjære.. Alltid![]()
Skulle spille fotballspill med kengubarnet mittHva skal du gjøre?
Tar i mot all hjelp jeg kan få. Aldri klippet til eller sydd noe i mitt liv omtrentVil ikke tru det er så vrient og få til, ikke noen reser på sying selv. Eller selve syingen er ikke så ille, men det å klippe til syntes jeg er verst. Men det var det å finne et egnet stoff å bruke da...
Helt enig med deg,vi er veldig glad i fredager her i husetDet må tilsyntes det er så deilig med litt kvalitetstid spesielt på fredager for da har det hver skole og slikt hele uka
![]()
Tar i mot all hjelp jeg kan få. Aldri klippet til eller sydd noe i mitt liv omtrent![]()
Helt enig med deg,vi er veldig glad i fredager her i huset
Skjønner det når hun ikke er der ja.Samme her, bortsett fra de helgene frøkna er hos faren. Da ser jeg mest frem til at det skal bli mandag og få hu hjem. Blir nok litt anderledes når lillebror blir litt større slik at vi kan ha kvalitetstid sammen. Men akkurat nå er jo det ganske likt hele uka og han tar kvelden ganske tidlig. Så helgene blir laaange![]()
Heheh, jo ja...men må jo se fin ut daHehe men da er dette kanskje en kjekk ting å prøve på da?![]()
Skjønner det når hun ikke er der ja.
Tidlig i seng og tidlig opp for hsn
Heheh, jo ja...men må jo se fin ut da![]()
Du får si det til henne!Men da må hun jo skrive noe!! '![]()
Å sovner tidlig han da ja.Jepp men kan vel ikke regne med annet enn at han er tidlig oppe når han sovner ved kl 6 om kveldenmen i går klarte jeg jo å vekke han, så var våken 1 times tid og da sov han til nærmere 8 i morres da
![]()
Må ikke legge deg helt ennåDagen i dag gikk VELDIG fort!
Arbeidsdagen gikk veldig i ett.. plutselig var det lunsj, og plutselig var dagen over (kjekt med slike arbeidsdager).
Så var det hjem, spise - og nå er det plutselig snart leggetid...![]()