Sant detDa er det bare å prøve seg på andre ting nåDet er ofte ikke så vanskelig som det ser ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant detDa er det bare å prøve seg på andre ting nåDet er ofte ikke så vanskelig som det ser ut.
Jeg henger 30 innlegg bakNå sliter visst jeg også
Ja har vært bra tempo her i kveldFlinke dere har vært i kveld.
Hva tror du vi har i dag?Å sånn ja,det tror jeg ikke
Ja det synes jegKanskje jeg skal prøve![]()
Det innlegget ditt var nr 9501Det klarer vi![]()
Skal gjennom de siste innleggene og se hva jeg har totalt da;-)Du nærmer deg leggetid da![]()
Nå er jeg nesten ajourJeg henger 30 innlegg bak![]()
Hahah, ja den er litt vrienJepp! men jeg ventet helt til klokken 5-6 før jeg spurte om det ikke snart var på tide å gratulere meg. Da hjelper det lite å prøve å ro seg i land![]()
Tja tipper på 7200 jegHva tror du vi har i dag?
Ja veldig rart. Men aldri opplevd det på bilder før da...Jøss så merkelig da
Lego får man alltids bytte, heldigvis. Vår får nesten hver gang noe han har fra førJo storebror er forsåvidt enkel. Er bare det at han jobber og får ukelønn, og så kjøper han seg Lego innimellom.
Dumt om han plutselig kjøper seg den samme som vi har kjøpt... Han er vrien å få på andre tanker når det gjelder Lego![]()
Rundt tall er fine greierSkal gjennom de siste innleggene og se hva jeg har totalt da;-)
Kjekt med rundt tall ;-)
Hmm får håpe du ser bilder igjen i morgenJa veldig rart. Men aldri opplevd det på bilder før da...
Aha, så det var en utfordring for denne tråden ja ;-)Nei, det et nok totalen på denne tråden. Som Tamara utfordret oss til å få over 9000 tidligere i dag. Det gikk jo lett
Vi må nok bare vente til Tamara gir oss tallet utpå dagenNei, vet ikke jeg!
Derfor jeg spurte selv![]()
Det gikk da greit ;-)9500 innlegg![]()
Jepp![]()
I kveld rettere sagt ;-)
Og nå har jeg 200.
Spørs om jeg må ta 10 til ;-)
Til deg selv eller et av barna?Sant detmitt neste prosjekt er tøffler