Det klarer viUnder 100 innlegg igjen til 9500 nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer viUnder 100 innlegg igjen til 9500 nå
Nei, det et nok totalen på denne tråden. Som Tamara utfordret oss til å få over 9000 tidligere i dag. Det gikk jo lettTrodde hun mente vi hadde nesten 10 000 innlegg i dag![]()
JeppJøss, du har stått på idag![]()
Vi er der nå faktiskDet klarer vi![]()
Hahaha, ja den logikken må han lenger ut på landet medDet gjør jeg og. Hadde bursdag en søndag og mannen mente at han ikke hadde glemt meg for han husket jo på meg på torsdag. Fin logikk!
Neida,kvelden er ennå ungMen nå begynner det å bli sent likevel om jeg vil eller ikke![]()
Sånt skjerNei det er vel ikke det. Jeg som har surra ;-)
Kommer du hit og?Som dere har skravla da
Jeg har pussa spakkel og mala vaskerommets andre strøk i kveld![]()
Da er det bare å prøve seg på andre ting nåJeg lærte meg å strikke, riktignok bare rett frem strikking, i fjor
Flinke dere har vært i kveld.9500 innlegg![]()
Ja! ikke santHahaha, ja den logikken må han lenger ut på landet med![]()
Klart du må ta minst ti tilJepp
I kveld rettere sagt ;-)
Og nå har jeg 200.
Spørs om jeg må ta 10 til ;-)
Jo storebror er forsåvidt enkel. Er bare det at han jobber og får ukelønn, og så kjøper han seg Lego innimellom.Gjør de? Min sønn har samme ønskeliste til jul og bursdag. Lego Chima, lego ninjago, lego City og lego Star wars. Og infinity-figurer
Trodde det var der et sted ja. Så akkurat dette er lett å holde oversikt med, men om man klarer på trekke opp snittet for oktober over det hele er ukjentDet står ved siden av "svar" knappen
Kanskje jeg skal prøveHe he ja ikke sant vel
Blir bra da?Som dere har skravla da
Jeg har pussa spakkel og mala vaskerommets andre strøk i kveld![]()
Ble 1 år for to uker sidenHvor gammel er hun igjen?