Gratulerer. Sikkert kjektJuhu! Da har vi kjøpt ny komfyr og platetopp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer. Sikkert kjektJuhu! Da har vi kjøpt ny komfyr og platetopp![]()
Jasså, lurer du på det?!Jeg lurer på om dere klarer å tippe 9000 innlegg i denne tråden i kveld jeg...![]()
Det er det, men jeg nyter at det ikke står noe på kalenderen denne gangen. Det et ikke som om vi ikke skal gjøre noe, men ingenting er låst i avtalerHelg er helg og kos uansett![]()
Må bare dele noe jeg synes er sykt morsomtmannen la lasagne pakken i kjøleskapet x) det er tørr vare
Tipper gubben gleder seg til å ta med F på skattejakt om noen år![]()
HeheDog, det fordrer at jeg ikke må skravle her alene da, for da regnes det som spamming
Ja noe i den durenHahahan hang vel etter som et slips
![]()
Hvor mange har vi nå?Jeg lurer på om dere klarer å tippe 9000 innlegg i denne tråden i kveld jeg...![]()
Yes,ut og spise og på landskampPlaner for helgen da?
Ja det er detSå dumt da![]()
Hva ble det?Juhu! Da har vi kjøpt ny komfyr og platetopp![]()
Takk søta!Så sprek du er![]()
Sjokolade på fredag er innafor
Har en stooor pose i kjøleskapet!
Nei, aner ikke hvor lang den er heller jeg?Om jeg ikke sovner, kan jeg nok skravle en del. Vi trenger da ikke så mange for 9000.
Jupp. Så ble det til hylskriking midt i byen.. var bare å springe til nærmeste stellerom så jeg fikk prøvd å roe henne ned. trøsten får være st hun sovna nå klokka 7 uten et knystUff dahun som startet dagen som en sol?!
Flink hanOm noen skulle kreve det her i huset måtte det vært mannen, han gjør jo nesten alt som blir gjort. .
Hihi....så da vil han hjelpe til?!Hei på dereher har vi slappet av og spist lasagne. Jeg sa til mannen at nå vil jeg ha vaskehjelp. Jeg klarer ikke ta husarbeid alene og lei rot. Da fikk han opp øyne sine gitt
late mannfolk
![]()
Der er godt å høreAlt bare bra her ogsåuken har gått så fort
Og lille O er et prakteksemplar av en baby
![]()
Noe spennende planer for helgen da?
Alt bare toppers her ogsåGod kveld. Bare fint her. Hos deg da?