Skravletråd Oktober

Da skjønner jeg du trenger søvnen :)
Jeg sov ganske greit i natt, men kjenner allerede jeg er litt trøtt her også :p
Prøver å holde ut i håp om å sove bedre i natt, men det har blitt flere og flere slike netter i det siste, og det er da jeg så inderlig ønsker det er onsdag når jeg våkner (delvis sykemeldt pga bekkenet, så korte dager og fri onsdag) helg funker jo også, men onsdag alene hjemme er gull...

Bra her :)
Hvordan er det med dere?
Alt bare bra her også :) uken har gått så fort :p Og lille O er et prakteksemplar av en baby :D
Noe spennende planer for helgen da?

Ja, det var det. Jeg tror ikke jeg får skravlet så mye i kveld, desverre :(
Om jeg ikke sovner, kan jeg nok skravle en del. Vi trenger da ikke så mange for 9000.

Dog, det fordrer at jeg ikke må skravle her alene da, for da regnes det som spamming

Hei på dere :D her har vi slappet av og spist lasagne. Jeg sa til mannen at nå vil jeg ha vaskehjelp. Jeg klarer ikke ta husarbeid alene og lei rot. Da fikk han opp øyne sine gitt :) late mannfolk :p

Hei på dere :D her har vi slappet av og spist lasagne. Jeg sa til mannen at nå vil jeg ha vaskehjelp. Jeg klarer ikke ta husarbeid alene og lei rot. Da fikk han opp øyne sine gitt :) late mannfolk :p
Om noen skulle kreve det her i huset måtte det vært mannen, han gjør jo nesten alt som blir gjort. .

Back
Topp