Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vi klarer å snu dette til uka!Mm, noen hadde sist uke. Mange har nå, Og skravlesnittet er bare fallende!!!!
Hoho, fus til å være i første pulje!Ja kanskje det jeg skulle gjort, men dere må komme i puljer for jeg har liten leilighet da Haha
Oi, høres ut som en hektisk ukeJeg bør spise kveldsmat og komme meg i seng. I morgen er det heldigvis fredag.
Neste uke blir jeg rent sliten av å se på kalendeen.
Mandag skal jeg på bekkentrening hos fysio.etter jobb
Tirsdag skal jeg på kontroll hos jm etter jobb
Onsdag skal jeg ta glukosebelastning, da er jeg ellers sykemeldt
Torsdag er det igjen hos fysio etter jobb
Og fredag er det vaksinedag (influensavaksine) 9-1430 på helsestasjonen, så planen min er å ta turen dit etter jobb
Og i helga... er det fotballturnering
Hoho, fus til å være i første pulje!![]()
Ja. lett for. Må finne ut om den faktisk er spiselige eller skal i bossetNei, jeg har litt lite peiling på slikt, dessverre. Vi har også mer fisk i fryseren enn vi kommer til å spise opp... glemmer å bruke den.
Ja. lett for. Må finne ut om den faktisk er spiselige eller skal i bosset
De sier at det ikke har så lang levetid, men det kommer ann på hva slags fisk og hvordan det er fryst ned (hel eller sløyet og filitert). Men fet fisk blir fort harskt har jeg lært. Samme med kjøtt. Men jeg har fortsatt til gode å oppleve at kjøttet/fisken blir dårlig i frysern![]()
Det gjør deAlle virker så hyggelige![]()
Hehe...det blir aldri feilMin også, derfor jeg fikk denduppedingser er tingen
![]()
Håper dere hadde en fin turGod kveld![]()
Litt mer fart i dag?
Jeg har ikke rukket innom denne tråden i kveld :-o
Vi har vært i Sverige i dag og fyllt opp fryseren ;-)
Best å bare skumme fløten jaAbsolutt!
Veldig glad jeg slipper styre med fjøsen to ganger daglig HVER DAG (men likevel få goden av å stjele høy til kaninen når jeg vil) og slike ting.)
Var skikkelig gæærn igår!!Jøss, du oppe enda???
Kom deg i seng syke kvinne!' ;-)
Okei. lettsaltet torsk?
Og vanlig torskefilet?
Er det selvfisket eller kjøpe fisk? Jeg har nemlig hatt kjøpefisk liggende lenge uten å ha merket noe..
Men her er en oversikt over fryst mat henerelt: http://m.dinside.no/824675/saa-lenge-holder-frossenmat
Jeg fant ikke noe om de forskjellige fiske typene, man må nok bare prøve seg fremjeg har spist viltkjøtt som har ligget flere år og den er like fin
![]()
Det er kjøpefisk.
okei skal sjekke ut linken![]()
takk![]()