Skravletråd Oktober

Tjæ, ikke helt. Mamma fikk gården til onkelen sin for 3 år siden eller så. En sånn liiten gård.. Og nå er den full av sauer og poteter :)
Hjemme hos seg (.. hun bor ikke på gården enda, se) har hun alt av fjærkre. Så, jeg er vant med dyr og lett gårdsarbeid; men jeg er likevel ikke oppvokst på gård :))
Et snev av gårdslivet da!:D
Høres koselig ut!

I det minste har jeg skravlet såpass i dag at jeg nærmer meg ajour til 1818 (altså at jeg før legetid har 8/31 av 1818)

Lite i foprhold til en del av dere, men definitivt økt tempo fra meg i dag
Har ikke så mye tempo for tiden jeg heller, men 1818 bør jeg klare

90% av det faller nok på mannen...

Også er jeg jo altså delvis sykemeldt pga bekkenet, så derfor får ejg stort sett såpass med hvile at jeg virker en times tid på kvelden også.

Kjekt at mannen stiller opp da! Spesielt når det er såpass mye å gjøre! Men, på et eller annet vis så klarer man å få ordnet ting likevel; så det ordner seg nok :)

Kjekt at mannen stiller opp da! Spesielt når det er såpass mye å gjøre! Men, på et eller annet vis så klarer man å få ordnet ting likevel; så det ordner seg nok :)

Ja, jeg er heldig som har en mann som virker.

Jeg bør spise kveldsmat og komme meg i seng. I morgen er det heldigvis fredag.

Neste uke blir jeg rent sliten av å se på kalendeen.

Mandag skal jeg på bekkentrening hos fysio.etter jobb
Tirsdag skal jeg på kontroll hos jm etter jobb
Onsdag skal jeg ta glukosebelastning, da er jeg ellers sykemeldt
Torsdag er det igjen hos fysio etter jobb
Og fredag er det vaksinedag (influensavaksine) 9-1430 på helsestasjonen, så planen min er å ta turen dit etter jobb
Og i helga... er det fotballturnering

Da var jeg ferdig med kveldens økt på mitt framtidige vaskerom, nå skal tennene pusses og jeg skal ta kveld :D natta damer :)

Helt greit at han er våken, bare han er i godt humør :P men når han blir for sur og grinete legger jeg han med babygymmen så støvsuger jeg for da begynner han å le :P og da har jeg jaggu en blid gutt igjen Haha eller putter han i ergoen og vasker gulvet, det er vist veldig beroligende syntes han :P

Så greit da, to i en :p fornøyd gutt OG husvask :p
Her er både babygym og vippestol poppis :)

Back
Topp