Skravletråd Oktober

Så du er gårdsjente?:D det er jeg også!!
Plukket så mye poteter i mitt liv at jeg drømmer om dem:P

Tjæ, ikke helt. Mamma fikk gården til onkelen sin for 3 år siden eller så. En sånn liiten gård.. Og nå er den full av sauer og poteter :)
Hjemme hos seg (.. hun bor ikke på gården enda, se) har hun alt av fjærkre. Så, jeg er vant med dyr og lett gårdsarbeid; men jeg er likevel ikke oppvokst på gård :))

Det må vi. Gjør så godt jeg kan;)

Oh, hva skal lages:)?

fårekjøtt som er saltet på skulle skylles av og pakkes i passe pakker til fremtidig bruk. Nå ligger det i fryseren i garasjen midelrtidig pakket, vi hadde ikke frysetape. Og jeg fant ikke gårpapir. Så det ble frysefolie i en plastpose, så tar vi det igjen når vi har handlet. Og tømt fryseren inne for det som ikke kommer til å bi spist så vi har plass til mat :)

Hehe, en travel liten en ;) Ja, mye søvn er bare supert :)

Helt greit at han er våken, bare han er i godt humør :P men når han blir for sur og grinete legger jeg han med babygymmen så støvsuger jeg for da begynner han å le :P og da har jeg jaggu en blid gutt igjen Haha eller putter han i ergoen og vasker gulvet, det er vist veldig beroligende syntes han :P

Ja å det er jo fint:)

Veldig fint.

Det er dog ikke helt alle veskene jeg synes er like fine da. Et par av dem er ikke "min greie", men de fleste frister veldig.

(Men jeg har jo allerede vunnet en..."trenger" en til da. en til baby, en til mor...)

fårekjøtt som er saltet på skulle skylles av og pakkes i passe pakker til fremtidig bruk. Nå ligger det i fryseren i garasjen midelrtidig pakket, vi hadde ikke frysetape. Og jeg fant ikke gårpapir. Så det ble frysefolie i en plastpose, så tar vi det igjen når vi har handlet. Og tømt fryseren inne for det som ikke kommer til å bi spist så vi har plass til mat :)
Så kjekt å ha det liggende:)
Skulle nok ha gått gjennom frysen selv...

Jeg har ikke plass i fryseren :O det er helt fult der nå, så jeg må spise litt :p

Eller som vi, rydde ut det som reelt sett har lagt er så lenge at det nok ikke kommer til å bli spist... vegetarmat fra sist sommer og sånn... (det blir alltid rester av det vi handler inn når min svigerinne kommer)

Back
Topp