Skravletråd Oktober

Men jeg må jo få spist noe av det som er oppi der, sist påfyll var nesten 40 kg elg og noe hjort :P nei hu er hos faren denne helgen så bare jeg som skal spise, og da pleier det å bli dårlig med mat :P
Elggryte er jo fantastisk:D

I daaag har jeg.. Plukket potet. Det er skikkelig ikke-spennende..
Også.. Fikk jeg lillebror til å prøve sokken (julegaven) til min andre lillebror og.. Den passet greit, så nå burde jeg EGENTLIG hive meg rundt for å strikke den andre også. ><
Plukket potet....hvor??:)
Koselig med hjemmestrikket gave da!

Får håpe vi kan få opp nivået litt men merker selv jeg faller fort av hvis jeg blir opptatt med noe eller jeg rett og slett glemmer meg litt bort

Jeg kan fort falle helt bort ja.... dels nettopp fordi jeg er trøtt... da finner jeg som nå mange sitater å svare på, og håper flere enn meg skriver nå, ellers bikker dette fort over i spam

Jeg eg utrolig trøtt og vurderer rett og slett å legge meg snart

Jeg skal holde ut litt til. Bl.a i håp om å sove hele natta. Men også fordi mannen driver og forbereder kjøkkenet (les vasker opp så vi får ledig benk og vask) til å ta opp kjøttet i har liggende på salting (fårekjøtt, ikke det til jul, men til lapskaus, potetball etc) for det har lagt lenge nok, da skal et skylles av og fryses i passe store pakker. Så jeg må trolig delta der

Gasse på, gasse på:p
Prøver ihvertfall!

Gasse på, gasse på, gasse på.... hvorfor hører jeg en sang fra barnetv... kand et være tøfferud? Eller jungehjul?

Kanskje man må få vite ka stelleveske det er å folk får mer fart på tastefingrene:p?Vet merke, men modell:)

Nå vet vi i alle fall at det er en veske, før visste vi vel bare at det var "en hemmelig premie"?

Jada, har skjønt det er en hemmelig. Funderte bare på hva som var lurt sidene skravletallene har vært dårlige

Vi mp bare skravle mer!

Men nå,,, kom mannen med kjøttet og ba meg komme på kjpøkkenet.... bbl

Back
Topp