Fant du noe da?Kb har lyst på litt minionsting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant du noe da?Kb har lyst på litt minionsting
Skravle er kosSkravle på skypr
Ja da ,klart jeg gjordeFant du noe da?![]()
Sovet dårlig i natt?Jeg sovner snart
Jada innimellom hvertfallSkravle er kos![]()
Ja i natt ogsåSovet dårlig i natt?![]()
Gasse på, gasse påJeg har en storksak jeg vil bli kvitt..... Dere får gasse på slik at jeg finner på noe sprell neste uke!![]()
Så kjektTakk. Bruke som vaskekluter tenkte jeg
Yes. må lage noen flere til julegaver tenkte jeg ogsåSå kjekt![]()
Det gjør du fullstendig rett iKjekt å vite, da skal jeg ønske meg en sånn![]()
Kanskje de sover alle treHun gjorde visst det, fikk jeg vite i ettertid.
Vel, mannen kom hjem i det vi satte oss til med maten, vi hadde jo ikke laget mat til ham da, men det gjorde ikke noe sa han, han spiser senere. Nå ligger han på soverommet med ungene, og ikke vet jeg om et er 1,2,eller 3 som sover der... JEg har parkert meg i sofaen med pc og strikketøy
skal vi over de 5500 fra i går, må tempo på forumet opp. Ikke bare her, men generelt sett synes jeg ikke det "koker" akkurat...
Men ikke så lett å gasse på aleneGasse på, gasse på
Prøver ihvertfall!
Krysser fingre for degnå er det bare under 15 timer til jeg er hos legen.... jeg er så nervøs på svaret for ønsker så inderlig å være gravid at den sitter nå etter min siste MA <3
Du er da ikke alene??Vi VIL gjerne. Det bare..... er ikke så lett alene.
Det er vel en hemmelighetKanskje man må få vite ka stelleveske det er å folk får mer fart på tastefingrene?Vet merke, men modell
![]()
Tusen takk fine duKrysser fingre for deg![]()
Bare å sette til side penger om man har mulighetHehe, ja, veldig, veldig lav rente for tiden.
Økonomien må tåle at en dbles og tredobles, ja.... enn så lenge er den jo ekstremt lav. Greit det for oss med mer lån enn sparepenger.
Gikk tilslutt. Utrolig sutrete og skrikende i hele dag :/Off da ikke kjekt
Ser det selvNå skal jeg se gift ved første blikkgleder meg