Jippi, så braHurra mobil lader sakte men sikkert nå når den får ligge i fred![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så braHurra mobil lader sakte men sikkert nå når den får ligge i fred![]()
Kos deg med detfår vel gjøre litt nytt for meg å ta husarbeid når jeg er hjemmeigår fikk jeg så murringer når jeg tok for mye husarbeid
Hyttetur er kosHytta på oss![]()
Ja, det er detHyttetur er kos![]()
Om jeg har det travelt blir det ofte spaghetti og kjøttdeigMiddagstips? Gjerne noe som går fort da jeg Ikke får starta på middagen før ca 16.45.
Det hadde nok mann og barn likt, Problemet er at jeg hater spagettiOm jeg har det travelt blir det ofte spaghetti og kjøttdeig![]()
Det syns jeg høres ut som en planKos deg med det![]()
Burde støvsuge jeg...men sparer det til mannen![]()
Elsker den Jack Daniels steakjeg ogbikker mer mot den
svigerfar som spanderer middag på oss og det er koselig
![]()
Da var ikke det en god plan neiDet hadde nok mann og barn likt, Problemet er at jeg hater spagetti![]()
Pannekaker her i dagHva er det til middag i dag folkens ?
Det må jo være tidenes førjulsgave! Heldig!Det syns jeg høres ut som en planmannen min kjøpte robotstøvsuger til meg I førjulsgave i fjor han
![]()
Fisk i form!Hva er det til middag i dag folkens ?
Pannekaker her i dag
Der da?
Nam namFisk i form!du da?
Har dere fisk fast så så mange dager i uken?Nam nam
Her blir det også fiks. Laks og spinat og et eller annet![]()
Dersom du kjøper en fiskeblokk med torsk eller sei kan de fort tines i vannbad eller mikroen og fiskekaker er der veldig fort å lage..Middagstips? Gjerne noe som går fort da jeg Ikke får starta på middagen før ca 16.45.
Sei med løk, erter og risHva er det til middag i dag folkens ?
mannen tar det ikke så da må jeg ta detKos deg med det
Burde støvsuge jeg...men sparer det til mannen![]()