Skravletråd Oktober

Omsider fått meg til å ringe til kommunen for å høre hvor i køen til barnehageplass mini er i også er hun som har med det å gjøre på ferie:/

Er han født i 2011 eller 2012?
Frøkna er født i 2011 og jeg tenker det bare er 2 år til hun begynner på skole.
Hun ligger som sagt etter i språk og jeg tenker at hun må først bli bedre til å snakke, og så trene i å snakke (ikke det at jeg tror det skal bli noe problem), men brått virker 2 år som veldig kort tid
Han er født 2012:) så har 3 år igjen i barnehage:)
Men enig, 2 år går fort! Bra hun blir fulgt opp:) hva sliter hun med da? Ordforråd eller uttale?

Han er født 2012:) så har 3 år igjen i barnehage:)
Men enig, 2 år går fort! Bra hun blir fulgt opp:) hva sliter hun med da? Ordforråd eller uttale?
Hun har veldig stort passivt ordforråd, med sliter med å snakke

Hurra for PC i det minste:p
Må ha ny tlf du da?
Det er bare en gammel tlf jeg har liggende mens den nye heg har er til reparasjon pga knus skjerm. Men får ikke den tilbake før tidligst mandag så kjipt hvis mobilen ikke kan brukes pga dårlig batteri. Den er ikke mer enn 2-3 år egentlig heller så burde ikke vært så dårlig batteri.

får vel gjøre litt nytt for meg å ta husarbeid når jeg er hjemme :) igår fikk jeg så murringer når jeg tok for mye husarbeid

Newbie åpner sitt første butikk på lambertseter senter i dag. Noen som har vært innom?

Det er bare en gammel tlf jeg har liggende mens den nye heg har er til reparasjon pga knus skjerm. Men får ikke den tilbake før tidligst mandag så kjipt hvis mobilen ikke kan brukes pga dårlig batteri. Den er ikke mer enn 2-3 år egentlig heller så burde ikke vært så dårlig batteri.
Aha, da blir det kjipt med en helg uten telefon:(
Rart batteriet skal vært defekt allerede ja?:rolleyes:

Back
Topp