Omsider fått meg til å ringe til kommunen for å høre hvor i køen til barnehageplass mini er i også er hun som har med det å gjøre på ferie:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir en innholdsrik dag jaSer ut som om jeg får en veldig travel dag i morgen...
- Levere mann og barn der de skal
- Ukeshandle
- Møte på jobb
- Møte i barnehagen
- Ut med venninne
Han er født 2012Er han født i 2011 eller 2012?
Frøkna er født i 2011 og jeg tenker det bare er 2 år til hun begynner på skole.
Hun ligger som sagt etter i språk og jeg tenker at hun må først bli bedre til å snakke, og så trene i å snakke (ikke det at jeg tror det skal bli noe problem), men brått virker 2 år som veldig kort tid
Hun har veldig stort passivt ordforråd, med sliter med å snakkeHan er født 2012så har 3 år igjen i barnehage
Men enig, 2 år går fort! Bra hun blir fulgt opphva sliter hun med da? Ordforråd eller uttale?
Håper du får litt mer søvnOg må sover lille U igjen så da går jeg og legger meg
Synd du bor så langt unnaLukter nydelig her nå![]()
Hurra for PC i det minsteJa skikkelig også. Funnet frem pc som en nødløsning så får mobilen ligge litt i fred og forhåpentligvis få litt mer strøm..![]()
Det er bare en gammel tlf jeg har liggende mens den nye heg har er til reparasjon pga knus skjerm. Men får ikke den tilbake før tidligst mandag så kjipt hvis mobilen ikke kan brukes pga dårlig batteri. Den er ikke mer enn 2-3 år egentlig heller så burde ikke vært så dårlig batteri.Hurra for PC i det minste
Må ha ny tlf du da?

Det høres gøy ut, første på lenge?Så koselig![]()
Vi skal ha fest i morgen, gleder meg vilt![]()
Den er lei...Omsider fått meg til å ringe til kommunen for å høre hvor i køen til barnehageplass mini er i også er hun som har med det å gjøre på ferie:/
Det kan være vanskelig nok å la den liggeHurra mobil lader sakte men sikkert nå når den får ligge i fred![]()
Så typiskOmsider fått meg til å ringe til kommunen for å høre hvor i køen til barnehageplass mini er i også er hun som har med det å gjøre på ferie:/
Håper det løsner for henne snartHun har veldig stort passivt ordforråd, med sliter med å snakke
Aha, da blir det kjipt med en helg uten telefonDet er bare en gammel tlf jeg har liggende mens den nye heg har er til reparasjon pga knus skjerm. Men får ikke den tilbake før tidligst mandag så kjipt hvis mobilen ikke kan brukes pga dårlig batteri. Den er ikke mer enn 2-3 år egentlig heller så burde ikke vært så dårlig batteri.
Hytta på ossBlir herlig
Din helg da?
Ja, det er detSynd du bor så langt unna![]()