Skravletråd Oktober

Må alltid se meg tilbake jeg også, og vinke, men det er for at jeg ikke vil at hun skal tro jeg forlater henne. :)
ikke sant :) men jeg så tilbake 3-4 ganger kanskje ups :p

Bra du kom deg til legen og oppdaget det da:)
Ble oppdaga på seksukerskontrollen. De hadde håpa jeg hadde blødd det ut til nå, men så heldig var jeg ikke :p men blir godt å få det bort :)

ei venninne maser om at jeg skal teste meg med ukeindikatoren min eller kjøpe test. jeg er bare 8 DPO :p er det ikke vell tidlig?

ei venninne maser om at jeg skal teste meg med ukeindikatoren min eller kjøpe test. jeg er bare 8 DPO :p er det ikke vell tidlig?
Ikke spør det jeg er, jeg testet med strimler fra 7-8 DPO, men det var fordi jeg måtte begynne med medisiner med en gang jeg fant ut jeg var gravid ellers ville vi miste igjen.
Ukesindikator så tidlig er bare tull.
Brukte først digital når jeg hadde fått god strek på strimelen.

Uansett, masse lykke til

Ikke spør det jeg er, jeg testet med strimler fra 7-8 DPO, men det var fordi jeg måtte begynne med medisiner med en gang jeg fant ut jeg var gravid ellers ville vi miste igjen.
Ukesindikator så tidlig er bare tull.
Brukte først digital når jeg hadde fått god strek på strimelen.

Uansett, masse lykke til
jeg skal og teste pga medisiner, men testen har ikke slått ut før slutten av uke 5 på meg. har noe med andre hormonene igjen så da vil jeg være 14-15 DPO når jeg kan starte med medsinene. tar Albyl-E :)

huff hun er testøst for meg :p jeg er rolig jeg og vil ikke teste nå siden jeg ikke har fått noe positiv test før 5+6 :p

Back
Topp