Er ikke det deilig da?Jeg blir visst liggende på sofaen litt til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det deilig da?Jeg blir visst liggende på sofaen litt til![]()
Br
Bra de fant ut av det, og at det kan ordnes! Har du hatt vondter siden du fikk det sjekket? Hekler et bølgeteppe3 mnd. Til! Er så klar
![]()
Bruker ikke smokk her heller som trøsthun gråter som regel 5 min også er det ferdigde bruker jo ikke smokk eller kos som trøst i tilegg til armen i bhg. det hadde vært veldig dumt for de andre barna
![]()
ja grusomt å gå idag![]()
Gruer meg til det er min tur,Er ikke det deilig da?![]()
Jøss, her begynner de på store på sommeren det året de blir 3.Det er litt forskjellig når de bytter avdelingspør i barnehagen..
Her har de to største begynt på stor ved 3 års alder
Minstemann er 3,5 år og går fortsatt på liten![]()
Huff da, så kjipt!
Har du hatt vondt?
Snuppa mi sovna i senga siEtter en ekstra lur er jeg nå tilbake igjen.
Skjedd noe spennende?
jeg viser det ikke for henne men merker det på meg <3 fått skryt at jeg er flink til å gåMan må prøve å ta seg I det, de har det jo fint der også da♡
Må alltid se meg tilbake jeg også, og vinke, men det er for at jeg ikke vil at hun skal tro jeg forlater henne.jeg viser det ikke for henne men merker det på meg <3 fått skryt at jeg er flink til å gåmen idag måtte jeg titte etter
![]()
Er litt spesielt med minstemann i årJøss, her begynner de på store på sommeren det året de blir 3.
Frøkna som også er 3,5 har gått på store et år
Bra du kom deg til legen og oppdaget det daBlir heldigvis lagt under daog får spiral i samme slengen
Vel. Vondt ja. Men mye etter keisersnittet og. Men hadde på følelsen at det var noe
Så deilig å få sove litt merEtter en ekstra lur er jeg nå tilbake igjen.
Skjedd noe spennende?
vanlig i bhgBruker ikke smokk her heller som trøstkun ved soving..
Nei ikke for megOg ikke for deg mener du?![]()
Minst mulig tenkte jegHva skal dere idag da?
Så å forstå, så bra for hanEr litt spesielt med minstemann i år
Han skulle begynt på stor nå i høst, men de sliter med å fylle opp småbarnsavdelingene
Og lillegutt er litt treg i utviklingen, regner med det går greit på småbarn fram til jul
Mest sannsynlig bytte over nyttår![]()
Jeg hadde ikke så mye valg, var veldig deiligSå deilig å få sove litt mer
Tror ikke du har gått glipp av noe her![]()