Hun våknet halv 10 etter å ha sovnet til normal tid. Hun bare ler og tøyserHehe sikkertmen kan jeg spørre hvorfor hun er våken? Bare vil ikke sove eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun våknet halv 10 etter å ha sovnet til normal tid. Hun bare ler og tøyserHehe sikkertmen kan jeg spørre hvorfor hun er våken? Bare vil ikke sove eller?
Jepp :/ hun er trøtt nå men må bare ringe tiltaket å si at jeg ikke kan komme pga lite søvn og jeg vet hvordan ME en min blir daHåper for din skyld og hennes at hun sovner snart, dere trenger søvn begge to :/
Hun våknet halv 10 etter å ha sovnet til normal tid. Hun bare ler og tøyser![]()
Vi koser oss viÅjahøres nå i det minste koselig ut da, at det ikke er skriking
men samtidig slitsomt for det er om natten....hvor gammel er hun ?
![]()
Jepp :/ hun er trøtt nå men må bare ringe tiltaket å si at jeg ikke kan komme pga lite søvn og jeg vet hvordan ME en min blir da
Levere senere så hun får søvn stakkarsHøres ut som en god ide![]()
Jeg så det jeg ogÅ hjelpes å dere har skravlet i kveld
Så du er ikke medskyldig?Jeg så det jeg og![]()
Vi koser oss vimen vil jo sove på natta
hun er snart 2 år. Litt over 3 uker til bursdagen hennes
![]()
Å hjelpes å dere har skravlet i kveld
Jeg har nesten ikke vært her inne før jeg måtte ha noe å gjør på natta når snuppa ikke vil soveSå du er ikke medskyldig?
JaDet er en skikkelig koselig alder![]()
Å levere 07:30 når hun enda ikke sover det er ikke bra :OLurt![]()
Jaidag sa hun syld puppu og ja. Hun sparket meg på puppen
![]()
Å levere 07:30 når hun enda ikke sover det er ikke bra :O
Hihi ikke sant!Neeeeiii så skjønt da![]()
Smelter jo helt jeg, gleder meg til jeg har en liten igjen
Datteren min er jo 8 nå så er en god stund siden sist![]()
Det ønsker jeg ikke jenta mi :/ hun sitter å ser på viaplay og jeg er nok mer trøtt enn henneNei da blir det nok en trøtt og sutrete unge :/
Å hjelpes å dere har skravlet i kveld