Skravletråd Oktober

Nå venter vi på mannen :) skal ha datafri og mobil fri kveld sammen med snuppa ❤️ og håper vi får litt tid med hverandre og! Er så sliten etter 19:00 :/ film og godt på menyen ❤️

Bare litt pynteting,en stor edderkoopp ,lys og noe til å henge opp utr

Kult, syntes det er litt artig med Halloween og hadde jeg hatt plass så hadde jeg invitert jentene i klassen hjem. Men 10 jenter i denne lille leiligheten og meg + lillebror blir litt for trangt... men kanskje vi skal pynte litt i år allikevel :)

Nå venter vi på mannen :) skal ha datafri og mobil fri kveld sammen med snuppa ❤️ og håper vi får litt tid med hverandre og! Er så sliten etter 19:00 :/ film og godt på menyen ❤️
Så deilig! Det er viktig å legge vekk mobilen og være sammen ♡

Hva står på menyen i dag?
Vi spiste så sen lunsj, så vet ikke hva jeg skal finne på til middag.

Kult, syntes det er litt artig med Halloween og hadde jeg hatt plass så hadde jeg invitert jentene i klassen hjem. Men 10 jenter i denne lille leiligheten og meg + lillebror blir litt for trangt... men kanskje vi skal pynte litt i år allikevel :)
Vi hadde alle guttene i klassen hjemme her to første åra, i fjor leide man lokale ,i år vet jeg ikke

Det er vel det som er problemet, at det ikke er mange nok som skravler mye

Jepp, det er det som er problemet. Mye av det i alle fall. I tillegg til at noen av oss bare ikke har kapasitet denne uka

Snakk om serviceinnstilt dame skal man lete lenge etter.
Var innom butikken jeg kjøpte jakken til eldsten i fjor.
Årets modell hadde dessverre ikke den funksjonen jeg var på jakt etter, men hun damen i butikken kunne informere meg om at det merke der har en liten søm man kan løsne og så blir ermer og bein (på buksen) lenger.
Når jeg så at problemet var at glidelåsen var gåen kunne hun informere meg om hvor jeg kan få byttet den billig.
Der sparte vi kr 1.500,- :)

Back
Topp