Jaåh, mi får best tak rundt mam! Samme med smokken
Hun brakk seg av avent flaska :O
Spesielt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaåh, mi får best tak rundt mam! Samme med smokken
Hun brakk seg av avent flaska :O
Fort gjort på ebayBlir vel noe frostgreier å ett skjørt selv om jeg bare skulle finne noe til knerthen
Da er hun vel opptatt av babyen ?Nei hun er litt eldre. Er er 3 år så litt forskjell![]()
Takk, ble litt roligere her nå, snart ferdig for dagenKos deg på jobb![]()
Bare litt pynteting,en stor edderkoopp ,lys og noe til å henge opp utr
Hele skolen er samlet,man blir delt opp i grupper å så skal man innom diverse stasjoner
Så deilig! Det er viktig å legge vekk mobilen og være sammen ♡Nå venter vi på mannenskal ha datafri og mobil fri kveld sammen med snuppa
og håper vi får litt tid med hverandre og! Er så sliten etter 19:00 :/ film og godt på menyen
![]()
Vi hadde alle guttene i klassen hjemme her to første åra, i fjor leide man lokale ,i år vet jeg ikkeKult, syntes det er litt artig med Halloween og hadde jeg hatt plass så hadde jeg invitert jentene i klassen hjem. Men 10 jenter i denne lille leiligheten og meg + lillebror blir litt for trangt... men kanskje vi skal pynte litt i år allikevel![]()
Blir hamburger herHva står på menyen i dag?
Vi spiste så sen lunsj, så vet ikke hva jeg skal finne på til middag.
Nja jeg liker det ikkeSå greit arrangement da![]()
Var ikke så interessert så jeg ville trodd. Mer sjenert. Men koselig allikevelDa er hun vel opptatt av babyen ?![]()
Ja, men over 7000 i snitt krever MYE mer enn dette. Ikke av bare "oss", men at hele forumet skravler mer
Det er vel det som er problemet, at det ikke er mange nok som skravler mye
Du er gravid da eller?![]()
Det skal vi klare!Vi må klare å snu det vel
Aner ikke! Håper mannen finner på noe!Hva står på menyen i dag?
Vi spiste så sen lunsj, så vet ikke hva jeg skal finne på til middag.