God morgen ThereseGoood morgen alle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen ThereseGoood morgen alle![]()
Ikke uten at jeg bruker en evighet på å få han våken for så og sparke han ut av senga. Og på den tiden jeg bruker på det har jeg blitt såpass våken selv at jeg kan like godt stå opp selv også
Ja. På den tråden.Æsj, har det kommet oppdatering??
I går kveld var det veldig stille her..
Jada jeg vekker han uansett. Og han har fått beskjed at jeg ikke synes noe om at han tror han kan få sove lenger og alldri stå opp med han. Unnskyldningen er at mini holder han litt våken på natten med å sparke i han når han havner i vår seng pga amming. At jeg også blir holdt våken er ikke så farlig:-/Ja da er det jo ikke noe poeng egentlig.. men trur jeg hadde blitt så irritert at hadde vekket han allikevel jeg![]()
Idag er dagen... Den store buksejakt-dagen![]()
Jada jeg vekker han uansett. Og han har fått beskjed at jeg ikke synes noe om at han tror han kan få sove lenger og alldri stå opp med han. Unnskyldningen er at mini holder han litt våken på natten med å sparke i han når han havner i vår seng pga amming. At jeg også blir holdt våken er ikke så farlig:-/
God morgenGod morgen alle skravleglade![]()
Ja!
Jeg skravlet nok mer forrige mnd. Men er så trøtt på kveldender problemet ligger
![]()
Hehe takkJeg kjenner jeg blir så irritert på dine vegne![]()
Hehe takk. Er spent på hvordan det blir når jeg begynner å jobbe igjen og gubben skal ha pappapermen sin
![]()
Lykke tilIdag er dagen... Den store buksejakt-dagen![]()
Var helt grei filmDen har jeg aldri hørt om![]()
Går litt for fort!Hihi...nå går det virkelig unna![]()
Nei men det spiller ingen rolle for meg om du gjør det eller ikkeDen pausen tror jeg ikke noe på![]()
Vi må klare å snu det velUgh! Vi går nedover i antall innlegg daglig nåda blir det ingen ekstra premie
![]()
Satser på detHehe ja men da har han ikke noe valg, kan jo hende han da faktisk skjønner at det er jobb å være hjemme med barn![]()