Skravletråd Oktober

Ikke uten at jeg bruker en evighet på å få han våken for så og sparke han ut av senga. Og på den tiden jeg bruker på det har jeg blitt såpass våken selv at jeg kan like godt stå opp selv også

Ja da er det jo ikke noe poeng egentlig.. men trur jeg hadde blitt så irritert at hadde vekket han allikevel jeg :P

Ja da er det jo ikke noe poeng egentlig.. men trur jeg hadde blitt så irritert at hadde vekket han allikevel jeg :P
Jada jeg vekker han uansett. Og han har fått beskjed at jeg ikke synes noe om at han tror han kan få sove lenger og alldri stå opp med han. Unnskyldningen er at mini holder han litt våken på natten med å sparke i han når han havner i vår seng pga amming. At jeg også blir holdt våken er ikke så farlig:-/

Jada jeg vekker han uansett. Og han har fått beskjed at jeg ikke synes noe om at han tror han kan få sove lenger og alldri stå opp med han. Unnskyldningen er at mini holder han litt våken på natten med å sparke i han når han havner i vår seng pga amming. At jeg også blir holdt våken er ikke så farlig:-/

Jeg kjenner jeg blir så irritert på dine vegne :P

Hehe takk:-). Er spent på hvordan det blir når jeg begynner å jobbe igjen og gubben skal ha pappapermen sin:-P

Hehe ja men da har han ikke noe valg, kan jo hende han da faktisk skjønner at det er jobb å være hjemme med barn :P

Da begynner jobb dagen min :)

Back
Topp