Ah, samme herJaa, er lei av det nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, samme herJaa, er lei av det nå![]()
Veldig enigGrå går til alt![]()
Vugger alt jeg kan på vognenMini må sove nå
Takk, litt sårt tiltrengt mamma-og-storebrortid ;-)Lykke til på handling![]()
Ah, samme herhar ei dongeribukse som ca. passer, den er litt stor igjen ved livet. Tror jeg må unne meg en ny bukse til helga
![]()
Da trenger du helt klart noe nytt
Jeg liker kjole veldig godt![]()
Da virker det jo som om teorien din stemmer?!Veldig enkelt.
Lille U har den siste tiden sovnet kl 18:30-19:00 en gang.
Han våkner for mat igjen rundt kl 23 +/- en time.
Etter det har han ikke sover mer enn 45 minutter til 1,5 timer før han vil ha man igjen.
Jeg satt og tenkte litt, han spiser egentlig også ganske lite når han først er opp og ammen.
Tenkte at kanskje han også var trøtt og når han sovnet igjen på puppen hadde han kanskje bare spist slik at han ikke var sulten lenger og ikke til han var mett.
Jeg tenkte jeg skulle prøve å vekke han litt mer for å få han til å spise mer.
Jeg var i seng til kl 21:45 og sov rundt kl 22.
Kl 00:15 ville lille U ha mat, jeg la en hånd under baken hans slik at hver gang han ble for trøtt til å spise bomset jeg han litt og han fortsatte å spise.
Jeg sov igjen kl 00:45.
Neste gang han ville ha mat var kl 04:30 da var det litt frem og tilbake, og jeg sov igjen kl 05:30.
Vet ikke helt når han våknet igjen etter det siden mannen tok han, jeg ble vekket kl 07:30.
Med andre ord, 7 timer og 45 minutter med søvn
Husker ikke sist jeg fikk det
Gjennom hos mannen!?Yayyy jeg fikk forslaget mitt med vafler og kakao til kvelds gjennom!!![]()
Gikk det fint?Nei nå må jeg komme meg til legen.
Vanskelig å finne bukser?Tror jaggu jeg skal spandere på meg tooo! Viss jeg finner da![]()
Hmm. Hvordan er sjansene for å bli bedre?Jepp :/ er nok derfor jeg ikke merker symptomer på graviditet
Joda, skjønner det. Men det er vel bedre å vite?Får være glad de har funnet ut av det,selv om jeg gjerne skulle vært diagnosen foruten.
Sov sov sov sov.Vugger alt jeg kan på vognen
Klart det er det,bare kjipt å måtte gå sånn i mange mnd tilJoda, skjønner det. Men det er vel bedre å vite?
Det er alltid fintTakk, litt sårt tiltrengt mamma-og-storebrortid ;-)
Neida skulle absolutt ikke sove og får være grenser hvor lenge jeg gidder å vugge vognen. Nå sutrer hsn på gulvetSov sov sov sov.
Sover mini nå?
Vanskelig å finne bukser?![]()
Ja det er veldig godtååå havregrøt er så godt !![]()
Det skjønner jeg.. :/Klart det er det,bare kjipt å måtte gå sånn i mange mnd til