Kommer helt an på,henvisning er sendt,ny time hos hun jeg var hs i dag for ny hørselskontroll og mest trolig prøving av høreapparatHvor lenge sier de da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer helt an på,henvisning er sendt,ny time hos hun jeg var hs i dag for ny hørselskontroll og mest trolig prøving av høreapparatHvor lenge sier de da?
Mini må sove nåSå trøtt at jeg ikke orker å lese gjennom alt. Hadde bare mini sovnet igjen :-/
Blir nok en stund til neste gangJada de blir jo det
Vi lager det sjeldenBlir nok en stund til neste gang![]()
Krysser fingrene for at det ikke tar alt for lang tidKommer helt an på,henvisning er sendt,ny time hos hun jeg var hs i dag for ny hørselskontroll og mest trolig prøving av høreapparat
Det gjør vi også. Hender jeg lager havrelapper til frokost daVi lager det sjelden
Det blir for kaldt
Jeg har noen mammabukser. Ellers går det i kjole og strømpebukse![]()
Takk,tid tar det uansett. Doagnosen er jo satt ,så må bare alt annet på plassKrysser fingrene for at det ikke tar alt for lang tid![]()
Det gjør vi også. Hender jeg lager havrelapper til frokost da![]()
Har spist lapper/sveler
De var ikke spesielt store, men det blir jo ganske mektig likevel![]()
Det har jeg aldri lagetDet gjør vi også. Hender jeg lager havrelapper til frokost da![]()
Da trenger du helt klart noe nyttJa, blir litt kaldt
Mammabuksene vil jeg ikke ha frem igjenhehe! Og ikke er jeg en kjoleperson heller
![]()
![]()
Her er den i lysegrå, hvit og i veldig lys blå. Laga det før vi fikk vite kjønn, og jeg elsker blå så da ble det slikmen har lyst å lage i rosa og
hah synes rosa og lysegrå går så fint sammen
![]()
Ja, skjønner den :/Takk,tid tar det uansett. Doagnosen er jo satt ,så må bare alt annet på plass
Må og på shopping... lever jo i joggebukser!:O
Er ganske likt, bruker i tillegg havregrynDet har jeg aldri laget
Det var det ogsåNam! Hørtes godt ut![]()
Får være glad de har funnet ut av det,selv om jeg gjerne skulle vært diagnosen foruten.Ja, skjønner den :/
Ja, bra de har funnet det utFår være glad de har funnet ut av det,selv om jeg gjerne skulle vært diagnosen foruten.
Jepp :/ er nok derfor jeg ikke merker symptomer på graviditetÅ, er det sånn hver da? :/