Konduktørfrua
Forelsket i forumet
Usj da. Bøtt i deg litt C vitaminbedre nå eller likedan?
Ble litt bedre etter en dusj og litt drikke.. Så satser på at det bare er nesa som skal er tett og ikke noe annet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj da. Bøtt i deg litt C vitaminbedre nå eller likedan?
Det forstår jeg også godtmen legen er dyktig og flink så jeg er glad jeg har han![]()
3 mnd kontrollen da?Skal ikke på kontroll igjen før neste mnd
Veide han sist for to-tre uker siden![]()
HeheSkulle jeg begynt nå så hadde det blitt fargen på modellen, men ikke klar for å begynne enda![]()
Ble litt bedre etter en dusj og litt drikke.. Så satser på at det bare er nesa som skal er tett og ikke noe annet..![]()
Ingen tvilHehe! Godt vi er enige![]()
God bedrinhGod dag!
Her startet dagen med tett nese og hodepine uten like. Håper dere slipper unna- dette er IKKE GØY:-(
Kunne jo delt med meg daNam! Er heldigvis ikke mer kake igjen her.. Gomla på det hele sist uke jo![]()
Lykke til på handlingTakk for gode tips, blir en sentertur i ettermiddag![]()
Ønh spesialisten jeg skulle tilHva er forsinket?
God dag!
Her startet dagen med tett nese og hodepine uten like. Håper dere slipper unna- dette er IKKE GØY:-(
Sveler er så godt!!Ble inspirert, så nå blir det lapper til lunsj her![]()
Gikk det fint hos legen?Helt sant i grunn
Så flink du er.I dag har jeg gått en tur, fått lagt om dekk, shoppet litt, vasket og brettet klær
Blir nok ganske rolig resten av dagen.
Så flink du har vært daI dag har jeg gått en tur, fått lagt om dekk, shoppet litt, vasket og brettet klær
Blir nok ganske rolig resten av dagen.
Var heldigvis ikke så illeAhatypisk at man nå vente på sånn
![]()
Har ikke spist noe enda jeg heller. Men jeg er ikke i form da. Men det er viktig å få I seg noe. Har du prøvd en shake eller noe sånn ? Det hjalp meg med få i meg frokostmisunner dere som spiser frokost/lunsj. jeg er ikke noe frokost menneske og kan fint gå til middag uten å spise![]()
Nja hva skal man si. Gikk greit.Gikk det fint hos legen?
Hvordan gikk det?Ønh spesialisten jeg skulle til