Skravletråd Oktober

I dag har jeg gått en tur, fått lagt om dekk, shoppet litt, vasket og brettet klær :)
Blir nok ganske rolig resten av dagen.

Hva handler den om? :)
Leter etter en ny serie å glo på ;)
Audrey Parker er en FBI - agent med et åpent sinn og uten noen kjente slektninger. Når hun blir sendt til den lille byen Haven , Maine, for å undersøke og spore opp en rømt fange , oppdager hun at Haven er ulik alle andre i byen . Det er en by hvor mange " urolige " mennesker lever - folk som har overnaturlige evner , som å bytte været , noe som gjør mareritt livne , eller telepati . Audrey er kastet inn i en rekke saker som hun partnere opp med Nathan Wuornos , en lysende ung politimann i det lokale politiet . Snart er det oppdaget at byen Haven har jobbet med overnaturlige fenomener før , som er kjent som " Troubles " . I tillegg blir det åpenbart at Audrey fortid er noe knyttet til Haven og trengsler.

Utrolig spennende :)

Får se imorgen. Tenkte å gå innom på helsestasjonen for å veie mini med det samme, men de stenger kl3 :)

Sånnsett:) når veide du han sist?:)
Her skal vi på 3mnd kontroll den 13/10. Ikke veid siden seksukerskontrollen så dette blir spennende :D

misunner dere som spiser frokost/lunsj. jeg er ikke noe frokost menneske og kan fint gå til middag uten å spise :p

Alltid greit å få unna litt :)
Absolutt. Når snuppa endelig sovner tenker jeg å få tatt kjøkkenet. Og sveipa over gulvene igjen. Utrolig hvor mye gris det kommer når pappaen skal lage mme mat til jenta:p han søler melk overalt :p haha

Absolutt. Når snuppa endelig sovner tenker jeg å få tatt kjøkkenet. Og sveipa over gulvene igjen. Utrolig hvor mye gris det kommer når pappaen skal lage mme mat til jenta:p han søler melk overalt :p haha
Høres lurt ut det også :)
Jeg sveipet over gulvet i går, men på kjøkkenet må det ofte vaskes :p
Finner ofte noen matrester under kjøkkenbordet.

Høres lurt ut det også :)
Jeg sveipet over gulvet i går, men på kjøkkenet må det ofte vaskes :p
Finner ofte noen matrester under kjøkkenbordet.

Hehe, kjenner meg igjen der :p kjøkkenet gås ofte over for å si det slik :p

Audrey Parker er en FBI - agent med et åpent sinn og uten noen kjente slektninger. Når hun blir sendt til den lille byen Haven , Maine, for å undersøke og spore opp en rømt fange , oppdager hun at Haven er ulik alle andre i byen . Det er en by hvor mange " urolige " mennesker lever - folk som har overnaturlige evner , som å bytte været , noe som gjør mareritt livne , eller telepati . Audrey er kastet inn i en rekke saker som hun partnere opp med Nathan Wuornos , en lysende ung politimann i det lokale politiet . Snart er det oppdaget at byen Haven har jobbet med overnaturlige fenomener før , som er kjent som " Troubles " . I tillegg blir det åpenbart at Audrey fortid er noe knyttet til Haven og trengsler.

Utrolig spennende :)

Høres spennende ut, og helt i min gate :D
Takker :)

Back
Topp