Får håpe det ikke tar lang tid før garnet i postkassa. Vil fullføre første genserDet er nok en fordel ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det ikke tar lang tid før garnet i postkassa. Vil fullføre første genserDet er nok en fordel ja
Audrey Parker er en FBI - agent med et åpent sinn og uten noen kjente slektninger. Når hun blir sendt til den lille byen Haven , Maine, for å undersøke og spore opp en rømt fange , oppdager hun at Haven er ulik alle andre i byen . Det er en by hvor mange " urolige " mennesker lever - folk som har overnaturlige evner , som å bytte været , noe som gjør mareritt livne , eller telepati . Audrey er kastet inn i en rekke saker som hun partnere opp med Nathan Wuornos , en lysende ung politimann i det lokale politiet . Snart er det oppdaget at byen Haven har jobbet med overnaturlige fenomener før , som er kjent som " Troubles " . I tillegg blir det åpenbart at Audrey fortid er noe knyttet til Haven og trengsler.Hva handler den om?
Leter etter en ny serie å glo på![]()
Får se imorgen. Tenkte å gå innom på helsestasjonen for å veie mini med det samme, men de stenger kl3![]()
ååå havregrøt er så godt !Åhh så deilig da
Her ble det havregrøt til lunsj![]()
Nei, våknet idag potte tett..håper det egentlig går over fort- har jo ikke tid til dette..
Høres kjent ut, er slik i perioder her også
I dag har jeg gått en tur, fått lagt om dekk, shoppet litt, vasket og brettet klær
Blir nok ganske rolig resten av dagen.
Åh, det klarer ikke keg. Er skubbsulten allerede når lille har matinga midt på nattamisunner dere som spiser frokost/lunsj. jeg er ikke noe frokost menneske og kan fint gå til middag uten å spise![]()
Alltid greit å få unna littFlink du har vært da![]()
Absolutt. Når snuppa endelig sovner tenker jeg å få tatt kjøkkenet. Og sveipa over gulvene igjen. Utrolig hvor mye gris det kommer når pappaen skal lage mme mat til jentaAlltid greit å få unna litt![]()
Høres lurt ut det ogsåAbsolutt. Når snuppa endelig sovner tenker jeg å få tatt kjøkkenet. Og sveipa over gulvene igjen. Utrolig hvor mye gris det kommer når pappaen skal lage mme mat til jentahan søler melk overalt
haha
Høres lurt ut det også
Jeg sveipet over gulvet i går, men på kjøkkenet må det ofte vaskes
Finner ofte noen matrester under kjøkkenbordet.
I dag har jeg gått en tur, fått lagt om dekk, shoppet litt, vasket og brettet klær
Blir nok ganske rolig resten av dagen.
Sånnsettnår veide du han sist?
![]()
Her skal vi på 3mnd kontroll den 13/10. Ikke veid siden seksukerskontrollen så dette blir spennende![]()
Det skjedde når ME ble verre. Lage meg noe mat snart tenker jegÅh, det klarer ikke keg. Er skubbsulten allerede når lille har matinga midt på natta![]()
Audrey Parker er en FBI - agent med et åpent sinn og uten noen kjente slektninger. Når hun blir sendt til den lille byen Haven , Maine, for å undersøke og spore opp en rømt fange , oppdager hun at Haven er ulik alle andre i byen . Det er en by hvor mange " urolige " mennesker lever - folk som har overnaturlige evner , som å bytte været , noe som gjør mareritt livne , eller telepati . Audrey er kastet inn i en rekke saker som hun partnere opp med Nathan Wuornos , en lysende ung politimann i det lokale politiet . Snart er det oppdaget at byen Haven har jobbet med overnaturlige fenomener før , som er kjent som " Troubles " . I tillegg blir det åpenbart at Audrey fortid er noe knyttet til Haven og trengsler.
Utrolig spennende![]()
Ah, sånn sett.Det skjedde når ME ble verre. Lage meg noe mat snart tenker jeg![]()