Skravletråd Oktober

Ja, liker den fargen jeg også, som på modellen...hmm..skal ikke være lett.

Usikker på beige..men ja det er jo fint.
Går jeg for beige kan snuppa fint bruke den etterpå da, det er jo veldig greit.

Jeg elsker marineblå, men redd flettene ikke vil bli så fremhevet da.

Du sier noe der da. beige er jo en flott farge ser også, bare den ikke blir for mørk tenker jeg da :)

Hva slags tiltak er det?
arbeid i skjermet virksomhet. NAV skal kartlegge min arbeidsevne. jeg bruker en hel uke på å komme meg igjen. det er veldig koselig folk der og trives, men det er ikke noe kroppen min trives med

Kjedelig. Man føler liksom at man "kaster" bort tid når man blir sittende å vente
jepp... glad jeg ikke jobber jeg. han er veldig nøye med hver pasient så det er derfor, men med sterk belysing og mye lyder sliter jeg meg ut av å vente

Ja, liker den fargen jeg også, som på modellen...hmm..skal ikke være lett.

Usikker på beige..men ja det er jo fint.
Går jeg for beige kan snuppa fint bruke den etterpå da, det er jo veldig greit.

Jeg elsker marineblå, men redd flettene ikke vil bli så fremhevet da.

Elsker maribeblå selv, men vet fra de tingene jeg har strikket i marineblå, at detaljer kan forsvinne lett. Tror de ville bli mye mer fremhevet i en lys farge :)

arbeid i skjermet virksomhet. NAV skal kartlegge min arbeidsevne. jeg bruker en hel uke på å komme meg igjen. det er veldig koselig folk der og trives, men det er ikke noe kroppen min trives med
Åh, det høres jo spennende ut da, synd at kroppen ikke skal henge med :(

Åh, det høres jo spennende ut da, synd at kroppen ikke skal henge med :(
det er jo det :) men når kroppen min ikke takler det så er det ikke greit. men jeg skulle ha møtt ei venninne i morgen, det går bare ikke :( da må jeg være vekk fra tiltaket på torsdag

Og der var lille U våken igjen.
Må vel komme meg opp igjen da

Back
Topp