Det var en ostekake, en appelsinkake og en sjokoladekremkake.Hva kaker hadde dere i dåpen?
Hvordan var hovedkaken?
Var sjokoladekremkaken som var dåpskaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en ostekake, en appelsinkake og en sjokoladekremkake.Hva kaker hadde dere i dåpen?
Hvordan var hovedkaken?
Har akkurat spist kake, jeg![]()
Har akkurat spist kake, jeg![]()
Vi var ikke oppe før halv 10 idagog måtte få i snuppa mat og la henne igjen for lur før jeg fikk kava meg til frokost
![]()
God dag!
Her startet dagen med tett nese og hodepine uten like. Håper dere slipper unna- dette er IKKE GØY:-(
Ting tar tid med smått i hus jaTing tar tid![]()
Har akkurat spist to stykker og nå forteller hodet mitt meg at jeg har fått for mye sukkerÅh nå fikk jeg lyst på sjokoladekake![]()
Ting tar tid med smått i hus ja![]()
Oj! Den var fin da!:O Flink du erÅh så deilig
Jeg gleder meg til å lage dåpskaker til snuppa sin dåp![]()
Planene klare![]()
Blir vel mye likt om til guttungen sin dåp, bare bytter ut det blå med rosaEvt. lilla
![]()
Vis vedlegget 139778
Den var fin.Åh så deilig
Jeg gleder meg til å lage dåpskaker til snuppa sin dåp
Planene klare
Blir vel mye likt om til guttungen sin dåp, bare bytter ut det blå med rosaEvt. lilla
Vis vedlegget 139778
Ja
Vi skulle gå en tur til byen idag...men ser ut til at det heller blir imorgennå sover han på soffen...
Har akkurat spist to stykker og nå forteller hodet mitt meg at jeg har fått for mye sukker
Jeg tror resten av familien gjerne vil ha det lille som er igjenDa sender du bare resten hit![]()
Takker og bukkerOj! Den var fin da!:O Flink du er![]()
Jeg tror resten av familien gjerne vil ha det lille som er igjen
Høres kjent ut, er slik i perioder her ogsåIkke lange luren på snuppa. Halvtime så var det opp igjen.
Ja lilla er fintDen var fin.
Jeg hadde nok gått for lilla fremfor rosa
God dag! Uff, ikke godt å være syk :/ Håper virkelig jeg slupper unna det! Vært lenge syk?