Skravletråd Oktober

Hva har du å velge i?
IMG_7059_medium.JPG
Det er jo i grunn veldig mye.
Men fargene jeg selv har vurdert er lysegrå, marineblå eller fargen som er på modellen...

hmmm...beige?? nææh...

Æsj, det er jo et dårlig tegn:( har du betalt også?

Heldigvis ikke betalt. Velger alltid faktura når jeg bestiller fra nye steder.

Fikk svar nå endelig på telefon faktisk. Ene pakken sendes idag. Så håper dne kommer frem til helga

Håper du får svar snart,god kundeservice er en fordel
Ja. Fikk endelig svar på telefon. De blir sendt, om en noe sent.. Alle kan ha problemer med levering, men da bør en fortelle kundene om det. Og ikke unnlate å svare på mail/fb..

hei på dere jenter :D lille N er i barnehagen og jeg har slått meg ned i sengen idag. hva gjør dere da? :)
er ikke helt i form, men det kan være ME som slår inn siden jeg styret med husarbeid igår

IMG_7059_medium.JPG
Det er jo i grunn veldig mye.
Men fargene jeg selv har vurdert er lysegrå, marineblå eller fargen som er på modellen...

hmmm...beige?? nææh...

Syns den var veldig fin den som er på bildet da ;)

IMG_7059_medium.JPG
Denne.
Grå,marineblå eller fargen som er på modellen.

Lurer på om marineblå vil dempe flettedetaljene for mye??
Om du vil fremheve flettene, ville jeg nok ikke gått for marineblå. Det vil dempe for mye. Jeg synes beige er nydelig til sånn her :) eventuelt fargen som er på :) den var kjempefin!

hei på dere jenter :D lille N er i barnehagen og jeg har slått meg ned i sengen idag. hva gjør dere da? :)
er ikke helt i form, men det kan være ME som slår inn siden jeg styret med husarbeid igår
Håper du får slappet av og føler deg bedre :)

Syns den var veldig fin den som er på bildet da ;)
Om du vil fremheve flettene, ville jeg nok ikke gått for marineblå. Det vil dempe for mye. Jeg synes beige er nydelig til sånn her :) eventuelt fargen som er på :) den var kjempefin!

Ja, liker den fargen jeg også, som på modellen...hmm..skal ikke være lett.

Usikker på beige..men ja det er jo fint.
Går jeg for beige kan snuppa fint bruke den etterpå da, det er jo veldig greit.

Ville valgt marineblå
Jeg elsker marineblå, men redd flettene ikke vil bli så fremhevet da.

Back
Topp