Hva har du å velge i?
Men fargene jeg selv har vurdert er lysegrå, marineblå eller fargen som er på modellen...
hmmm...beige?? nææh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du å velge i?
Hehe sofasitter i dag jeg jaHerlig nattnå jobb..
Du i sofa?![]()
Æsj, det er jo et dårlig tegnhar du betalt også?
Ja. Fikk endelig svar på telefon. De blir sendt, om en noe sent.. Alle kan ha problemer med levering, men da bør en fortelle kundene om det. Og ikke unnlate å svare på mail/fb..Håper du får svar snart,god kundeservice er en fordel
Hva skal du?Er visst forsinkelser,får bare vente da..
Det er jo i grunn veldig mye.![]()
Men fargene jeg selv har vurdert er lysegrå, marineblå eller fargen som er på modellen...
hmmm...beige?? nææh...
Om du vil fremheve flettene, ville jeg nok ikke gått for marineblå. Det vil dempe for mye. Jeg synes beige er nydelig til sånn herDenne.![]()
Grå,marineblå eller fargen som er på modellen.
Lurer på om marineblå vil dempe flettedetaljene for mye??
Ville valgt marineblåDenne.![]()
Grå,marineblå eller fargen som er på modellen.
Lurer på om marineblå vil dempe flettedetaljene for mye??
Håper du får slappet av og føler deg bedrehei på dere jenterlille N er i barnehagen og jeg har slått meg ned i sengen idag. hva gjør dere da?
er ikke helt i form, men det kan være ME som slår inn siden jeg styret med husarbeid igår
Typisk... er sjeldent på tiden disse legene. .Er visst forsinkelser,får bare vente da..
Har lagt meg nå.Gjør det du![]()
takk for detHåper du får slappet av og føler deg bedre![]()
Håper du får en liten blund på øyetHar lagt meg nå.
Får se hvor lenge jeg får lov til å være her.
Lille U har allerede sovet en time
kjenner til den... men fastlege kan være opp til en time forskinket. ikke i det siste daTypisk... er sjeldent på tiden disse legene. .
Det er jo i grunn veldig mye.![]()
hmmm...beige?? nææh...
Hva slags tiltak er det?takk for detjeg må spare krefter så jeg orker til tiltak på torsdag. må gjøre husarbeid idag også
![]()
Syns den var veldig fin den som er på bildet da![]()
Om du vil fremheve flettene, ville jeg nok ikke gått for marineblå. Det vil dempe for mye. Jeg synes beige er nydelig til sånn hereventuelt fargen som er på
den var kjempefin!
Jeg elsker marineblå, men redd flettene ikke vil bli så fremhevet da.Ville valgt marineblå