God ettermiddagGod dagplaner for dagen ? Her driver jeg på med husvasken, så er det etterhvert middag, handle inn til uken og sette opp meny
![]()
Også en løpetur senere i kveld
Her er det hente barn, spise middag, gjøre lekser, bade barn og legge seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod dagplaner for dagen ? Her driver jeg på med husvasken, så er det etterhvert middag, handle inn til uken og sette opp meny
![]()
Også en løpetur senere i kveld
Har du mye igjen før de passer da??![]()
Hei hå!
Blitt lite skravling idag... Har Vært på barseltreff
Og snart klmmer svigermor...
Så deiligMå snart begynne å gjøre i stand middagen her. Gjøre klar lasagnen
Veldig kjektJa, eneste at tuppa er jo vanligvis i bhg på mandag. Men det er greit å få samlet alle ærender og møter til den dagen![]()
Hadde et bilde på telefonen
Jeg skal ha dem mer rød, litt burgunder kanskje![]()
Flinke dere erDa var veden kommet på plass![]()
Gjør det duog oppdater her
![]()
Ikke jeg heller?!Kan ikke skjønne hvorfor
Har Samsung s6 edge. Veldig fornøyd se vekk fra knust front da
Det var temmelig fult ja ...
Jeg også, haha. Hold meg I skinnet i dag da, ble bare noen servietter og litt maling til tuppa![]()
Kan vise deg bilde når jeg kommer hjem![]()
Om vi hadde starta syklubb mener du? Vi måtte vel ha regel om ingen muntlig snakk daBlitt lite liv på bv da
Ja jeg håper detKjedelig da.. får håpe det dukker opp noe, plutselig![]()
He he sånn kan det gåLitt for mye for megdet gikk jo greit men hadde sett for meg at det var mindre på en mandag. Men det gikk opp for meg at det var jo høstferie.
Det ee koselig gave å giTegne på krus har aldri vi gjort, kanskje det kan gjøres i år![]()
Var det koselig?Hei hå!
Blitt lite skravling idag... Har Vært på barseltreff
Og snart klmmer svigermor...
He he det ville vrt kjedeligOm vi hadde starta syklubb mener du? Vi måtte vel ha regel om ingen muntlig snakk da![]()
Teit sjef du harIkke jeg heller?!![]()
Takk!Flinke dere er![]()