Var en tur I Trondheim, nå skal vi hjemHvor skal du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en tur I Trondheim, nå skal vi hjemHvor skal du?![]()
Det var temmelig fult ja ...Kaos der?
Jeg også, haha. Hold meg I skinnet i dag da, ble bare noen servietter og litt maling til tuppaHehejeg er typen som rasker med meg plastfat til barn bare fordi det er knallbillig og jeg får bruk for det før eller siden. Eller kopper og fat. Alt som kan være nyttig
Hvordan ser kjolen ut da?![]()
Litt for mye for megMasse folk?
Ja... kø over alt jo!He he er det ille?
Kjedelig da.. får håpe det dukker opp noe, plutseligLite å søke på,har ikke vært noe de siste 4 årene
Yes du får gjøre detSe om jeg får til en tur innom i løpet av uka eller neste uke![]()
Blitt lite liv på bv daJa ikke sant![]()
Må se om jeg husker detHva har dere laget tidligere?
Så deilig å få middagSkal hente i barnehagen snart og bort på middag![]()
Må se om jeg husker det
Tegnet pp krus
Laget malerier
Har Samsung s6 edgeHar samsung s5.enn du?
Jeg har faktisk aldri brukt deksel på denne. alltid brukt det på alle andre tlf. Og denne er den eneste som har vart mer enn året![]()
Skulle tro det jaHolder vel lenge med mannen![]()
Hurra for plass blant de kuleSatser på 500 innlegg i løpet av dagen
Inne på topp 10 også nå![]()
Ser ut som jeg gjør detOk, håper du kommer i mål med det![]()
Hadde et bilde på telefonenHehejeg er typen som rasker med meg plastfat til barn bare fordi det er knallbillig og jeg får bruk for det før eller siden. Eller kopper og fat. Alt som kan være nyttig
Hvordan ser kjolen ut da?![]()
Har du mye igjen før de passer da??Jaa. Men vil liksom ikke. De keg har er nesten ubruktemen tror ikke jeg kommer meg inn i de til vinteren kommer
![]()
Gjør det duSjekka DB, så ingenting derfår vel sjekke vg og
![]()
Hva har du bestilt?Utålmodigheten selv hater å vente på pakker i posten som jeg ikke finner ut om er sendt engang :O