Skravletråd Oktober

Satser på 500 innlegg i løpet av dagen :)
Inne på topp 10 også nå :p

Er den for nybegynnere eller mer avansert da?

Den skulle visst være grei å begynne med og. Men hadde endel ulike sømmer og kjekke ting som automatisk nåltreder og slikt. Jeg har en tråd om "dere med symaskin..."her på generelt der jeg fikk et veldig godt svar på hvorfor hun anbefalte den :)

Skjønner det:p her er min mobil nesten 2 år, og sitter å håper den varer for alltid:p halke no lyst å kjøpe ny :p
Ser den:-). Hvilken du har? Håper min varer en stund nå:-). Må kanskje investere i mobildeksel. De var alltid utsolgt når jeg var innom og skulle ha:-).

Den skulle visst være grei å begynne med og. Men hadde endel ulike sømmer og kjekke ting som automatisk nåltreder og slikt. Jeg har en tråd om "dere med symaskin..."her på generelt der jeg fikk et veldig godt svar på hvorfor hun anbefalte den :)
Okei. Jeg får titte innom den tråden da:)

Ser den:-). Hvilken du har? Håper min varer en stund nå:-). Må kanskje investere i mobildeksel. De var alltid utsolgt når jeg var innom og skulle ha:-).
Har samsung s5. :) enn du?
Jeg har faktisk aldri brukt deksel på denne. alltid brukt det på alle andre tlf. Og denne er den eneste som har vart mer enn året :p

Back
Topp