Greit med en fast fridagOooh...så heldig du er!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med en fast fridagOooh...så heldig du er!!![]()
Klarer ikke huske når jeg har tatt den med I bhg tidligere...Huff...den ligger faktisk klar her også!![]()
Ja men noen trives jo med detSkjønner jo at noen må gjøre det, men er glad jeg slipper selv.
Du mp kanskje det jaSkal vel jobbe til jeg er ferdig
Du da?
Tror sjokket hadde vært ekstra stort ved tanke på at jeg steriliserte meg i forbindelse meg keisersnittetDet går unna her i dag ja
Hihi, litt gøy om mannen hadde tatt en titt i søpla da
Du får si du har lyst på nr 4 da![]()
![]()
Var link til det på fb i dagDen har jeg ikke fått med meg?!![]()
Neida, det går fort for meg som er vantDet er jo ikke så ille da![]()
Jeg har ikke smakt den hvite geitosten enda, men må prøve den en dag
Bruker den brune her![]()
Lys er fintMå snart gå til innkjøp av lys til å ha ute![]()
![]()
Dere må lese nyheter!Ikke jeg heller![]()
Spennende altsåIkke bestemt oss helt enda. Fått forslag på løsning fra hth, og venter på ett fra strai. Har også kikket litt på ikea![]()
Oi som dere skravler, bare nede en liten tur for å skifte en bleie, og rydde litt i et skap på badet og dere har skravlet 5 sider.
Nå håper jeg inderlig ikke mannen finner på å tømme søpla på badet i kveld, dersom han gjør det kommer han til å få et sjokk stakkars.
En av de tingene jeg fant i skapet var en tom eske CB digital graviditet test![]()
Ja, gjør jo det. Tenker det hadde blitt en utfordring i forhold til barnehage da, men alt løser seg vel da ogsåJa men noen trives jo med detjeg har jo egentlig aldri prøvd så jeg veit jo ikke
![]()
Ja ikke sant jeg er detHeldig du er![]()
Ikke kommet så langtDere må lese nyheter!
Du tar den vel snartDet gjør du nok![]()
Skjønner jo det, det passer nok noen. Og om jeg måtte gjøre det så hadde det vært noe annet og om drømmejobben dukket opp hadde jeg vel pendlet til månenMannen gjør drt,må ha jobb så da må det pendles
He he ja men er greit detJepp. Og skal kjøpe/ønske meg synaskin og. Så får vel enda mer å gjøre![]()
Jeg så noen som var så fine i fjor, så håper jeg finner dem selv også. De var ganske små og var både i sølv og gullLys er fint![]()
Er vel ingen favorittsyssel neiJoa bare så kjedelig å starte dagen med detikke så gøy å vaske de flaskene akkurat Haha
![]()