Skravletråd Oktober

Det går unna her i dag ja:)
Hihi, litt gøy om mannen hadde tatt en titt i søpla da:p
Du får si du har lyst på nr 4 da ;) :p
Tror sjokket hadde vært ekstra stort ved tanke på at jeg steriliserte meg i forbindelse meg keisersnittet :P

Jeg har ikke smakt den hvite geitosten enda, men må prøve den en dag:)
Bruker den brune her :p

Haha, tenkte på dn hvite når vi snakka om den. Den brune bruker vi og :p glemte helt av det var geit :p hhaha. Den er ganske spiss i smaken, men smaker godt i brunsausen ;)

Ikke bestemt oss helt enda. Fått forslag på løsning fra hth, og venter på ett fra strai. Har også kikket litt på ikea:-)
Spennende altså :)
Jeg har i utgangspunktet sett meg ut et fra epoq, men mannen var ikke helt enig :p vi har ikea i utleiedelen og er fornøyd med det, så vi skal å se nå da :) de har jo også en deltid utstilling :)

Oi som dere skravler, bare nede en liten tur for å skifte en bleie, og rydde litt i et skap på badet og dere har skravlet 5 sider.

Nå håper jeg inderlig ikke mannen finner på å tømme søpla på badet i kveld, dersom han gjør det kommer han til å få et sjokk stakkars.
En av de tingene jeg fant i skapet var en tom eske CB digital graviditet test :P

Gikk litt unna her på morningen :)
Haha, håper nesten han gjør det. Spent på hvilken reaksjon han hadde hatt:p

Ja men noen trives jo med det :) jeg har jo egentlig aldri prøvd så jeg veit jo ikke :p
Ja, gjør jo det. Tenker det hadde blitt en utfordring i forhold til barnehage da, men alt løser seg vel da også :)

Mannen gjør drt,må ha jobb så da må det pendles
Skjønner jo det, det passer nok noen. Og om jeg måtte gjøre det så hadde det vært noe annet og om drømmejobben dukket opp hadde jeg vel pendlet til månen ;)

Jeg så noen som var så fine i fjor, så håper jeg finner dem selv også. De var ganske små og var både i sølv og gull :)

Back
Topp