Good morning sunshineGod morgen, Synnøve![]()
Hva skjer hos deg i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morning sunshineGod morgen, Synnøve![]()
Joda bare bra.
Akkurat nå er jeg litt hissig, men det skyldes idiotmann![]()
Bare jeg som hisset meg litt når han triller avgårde med han i barnehagen uten lue!!Uff da, er dere ikke helt enige i dag?
Bare jeg som hisset meg litt når han triller avgårde med han i barnehagen uten lue!!
Pleier å ta på han riktig, men dreit seg ut i dagÅja jeg skjønner...
Den ble laget til slutt, det samme med ramulade og aioliSå braog det er jo så deilig at det ikke ble haugevis igjen !
Hvordan gikk det med majonesen ?
Vet du, det et alltid hyggelig med nye jenter inne på denne tråden, vil gjerne at du blir.Spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!
Jeg har ikke så mye å bidra med i en skravletråd for jeg klarer ikke å henge med, men dette var et innlegg og hvert innlegg teller!Nå har jeg klart ca 10% av målet mitt men bare 5% av målet for innlegg-som-trengs-for-¨å-vinne-kaffemaskinen denne mnd..
Så koselig da.Må visst ut å kjøpe litt klær til mini idag.
Så deilig.I dag dro endelig svigers hjem, jjuubbiii!
Så deilig.
Har de vært hos dere lenge?
Uff da, er de så illeJa siden torsdag, ALTFOR LENGE!!!!!!!!1
Har ikke kommet meg ordentlig i gang nå i oktober enda, så nå kreves det en innsats.Er vel på tide å skravle seg litt opp etter helga![]()
Jeg var akkurat over 300 nå, så ikke mye her heller..Har ikke kommet meg ordentlig i gang nå i oktober enda, så nå kreves det en innsats.
Har bare litt over 200 innlegg..
Pleier å ta på han riktig, men dreit seg ut i dag![]()
Det gikk veldig bra.Jeg var akkurat over 300 nå, så ikke mye her heller..
Hvordan gikk det med dåp i helga?![]()
Så deilig, kan jeg være medJeg kom på at jeg skal i bursdag til ei venninne etter på. Vi skal på et gammeldags konditori hvor de har verdens beste kaker! mmm.... bra start på uka!