Samme hernatta
Det var tidlig?
Jeg burde også sove. Burde burde... Te helga kanskje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hernatta
Hun har fått masse hjelp... men hun innser ikke at hun har et problemHuff, så vondt å høre
Vil hun ikke ha hjelp heller?
Vi har ikke sett på barnetv de siste dageneHar ikke vært ra, ra de siste dagene![]()
God nattNå må jeg sove,natta folkens![]()
Så gøy med oppussing daHelgen har gått så fort. I morgen skal jeg velge ut farger på gulv og vegger, skal pusse opp soverommene til helgen![]()
Haha...søt du erSpam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!
Jeg har ikke så mye å bidra med i en skravletråd for jeg klarer ikke å henge med, men dette var et innlegg og hvert innlegg teller!Nå har jeg klart ca 10% av målet mitt men bare 5% av målet for innlegg-som-trengs-for-¨å-vinne-kaffemaskinen denne mnd..
Da hjelper det jo lite desverreHun har fått masse hjelp... men hun innser ikke at hun har et problem
Nei, derfor har vi kuttet kontakten nesten helt. Like greitDa hjelper det jo lite desverre![]()
God morgenGod morgen![]()
Så gøy med oppussing da![]()
Oppussing er slitsomt! Vi har snart total renovert er hus..Ja, alltid gøy å forandre litt. Men det er slitsomt også daGodt det bare er et par rom.
God morgeni natt ble det hele to timer med søvn
nå har jeg stelt ungene og sendt stafettpinnen videre til mannen. Tenker jeg må sove litt til
god natt
![]()
God morgen!God morgen![]()
Jeg pleier alltids lage uansett. Og blir det for travelt eller noe så gjør det ikke bytte ut en middag eller noe.Får se om jeg lager i morgen,mye som skjer til uka så spørs vel om det er noe vits
Ja, det var litt liteKjære vene, det var i minste laget. God nattSov godt.