Hehe artig at min dårlige norsk kan få folk lysten på vaffelNå fikk jeg lyst på vaffel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe artig at min dårlige norsk kan få folk lysten på vaffelNå fikk jeg lyst på vaffel![]()
He he ja det synes du velHuff...det er skummelt!!![]()
Var godt å få det ut!Det er helt innafor
Har vondt av deg...![]()
Ja ble vel i grunn detBle du lei?
He he det var ikke jeg hvertfallProblemet er at noen har limt meg fast i sofaen med PC'n på det ene beinet, telefonen på det andre og en kopp te i hånden![]()
Hvilke farger tenker du?Helgen har gått så fort. I morgen skal jeg velge ut farger på gulv og vegger, skal pusse opp soverommene til helgen![]()
Hahah, ja aldri så galt at det ikke er godt for noe ;-)Hehe artig at min dårlige norsk kan få folk lysten på vaffel![]()
hehe sant detHahah, ja aldri så galt at det ikke er godt for noe ;-)
Ikke så ille det da ;-)hehe sant det![]()
Klarte en 4 i norsk da![]()
Nei, skulle vel strengt tatt stått en 3`er på papiretIkke så ille det da ;-)
Skulle egentlig til en venninne men hun kunne ikke allikevel så får se hva vi finner på istedenfor. Det da?
Rydde det siste etter dåpen, kjøpe kniv til eldsten, lage middagsplan for resten av uken, sov og kanskje handle litt
Nope,absolutt ingenting
Åja det er kjedligTja...jobb er min plan
Du da?
Næh, hvorfor det? Du skriver da bra norsk?Nei, skulle vel strengt tatt stått en 3`er på papiret
hehe jodaNæh, hvorfor det? Du skriver da bra norsk?
Hvilke farger tenker du?
Høres fint ut detTenker noe brunt jeg. Liker litt mørke farger på soverommet. Gulvet blir nok lyst tre![]()
Har ikke planlagt menyen en gang viMeny her til uka
Man: Lasagne med salat og varme baguetter.
Tirs: Ovnsbakt kyllingfilet med gnocchi i tomatsaus. Toppa med fersk basilikum og parmesan.
Ons: Fiskekaker i brun saus med kokte poteter,gulrøtter og stekt løk.
Tors: Kalkunpølser og spagetti.
Fre: Fish`n and chips med salat.
Lør: Taco.
Søn: Kjøttkaker i brun saus med kokte poteter og ertestuing