Blir vel det jeg også evt starter medYes. Jeg begynte med nære venner og familie først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel det jeg også evt starter medYes. Jeg begynte med nære venner og familie først
Er vel bare å sette i gang det dersom du har det du trengerHmmm lurer på om jeg skal bake noe boller, hatt lyst på det siden igår![]()
Ser nesten aldri barnetv herBegynner å bli lei av barnetv og dora
Hvordan er det hjemme hos dere om kvelden før ungene legger seg?
Barnetv eller annen type tv?
Lurt detBlir vel det jeg også evt starter med![]()
God kveldGod kveld alle sammen!
Hva gjør dere nå på søndagskvelden?)
Godt med bollerHmmm lurer på om jeg skal bake noe boller, hatt lyst på det siden igår![]()
Litt koselig også at de foretrekker mamma store deler av første åretEr det beste som finnes. Såvidt han hadde lyst til å se på faren da han skulle si hade og dra ut en tur
. Bare mamma som gjaldt
![]()
Må bare få meg litt mer bakeutstyrLurt det![]()
Aldri hørt om engangVar digg ja. Mannen tok biff i gong bao saus
Er ett komedie program fra USA der de skal improvisere![]()
Høres koselig ut![]()
Hihi, så flink han erNei, ikke jeg. Det er bakemester Oliver James![]()
HahaFor å få den deilige klor lukta av klutene![]()
Ja elsker detLitt koselig også at de foretrekker mamma store deler av første året![]()
Hvorfor ikke?Hmmm lurer på om jeg skal bake noe boller, hatt lyst på det siden igår![]()
Hahahver sin lyst!
Yes .Må bare få meg litt mer bakeutstyr. Mistenker gubben planlegger noe til jul og/eller bursdagen min
![]()
Ja du hae jo detNei det var lite :-o
Men har jo vært på farten store deler av dagen da ;-)
Plutselig så snur det, og bare pappa er bra nokJa elsker det. Selv om det hadde vært litt greit om gubben også kunne legge han uten at han strigråter. Men koser meg med det enn så lenge
![]()
hehe neeei.Aldri hørt om engang![]()