Skravletråd Oktober

Tusen takk:). Flere som har spurt faktisk da folk visstnok mener jeg baker ganske gode kaker men jeg ikke har fått helt pyntingen til enda. Men får se hva det blir til:)
Trene litt mer først da:) Du er jo veldig dyktig allerede. Kan jo begynne i det små og helst til kjente først.
Jeg baker også dåpskaker. Er jo kjempe gøy:)

Okei daså:)
Takk for link.

Tenkte å lage det i tomatsaus jeg da, for det liker mannen så godt. Men vil fortsatt passe med kylling kanskje?
Det vil det :)
Og kanskje tilsette noe frisk basilikum..

Trene litt mer først da:) Du er jo veldig dyktig allerede. Kan jo begynne i det små og helst til kjente først.
Jeg baker også dåpskaker. Er jo kjempe gøy:)
Ja elsker å bake og gubben kjøpte litt utstyr til meg nå i sommer, sikkert med ett hint om å bake :-). Så får trene litt mer så får jeg se hva som skjer:-)

Begynner å bli lei av barnetv og dora :rolleyes:

Hvordan er det hjemme hos dere om kvelden før ungene legger seg?
Barnetv eller annen type tv?

Vært på kakedekoreringskurs idag og skulle prøve oss på dåpskake:-). Ble ikke helt ferdig med pynting før jeg måtte dra for å avløse gubben og ta over legging av mini men greit fornøyd:-). Tenker den smaker nok godt allikevel :-)

Fin den var :) flink du ;)

Varierer litt. Mini er bare 9 måneder og ikke så interessert ennå i tv. Setter av og til på barnetv når jeg kommer på det men har gjerne andre ting også på:-)

God kveld alle sammen!
Hva gjør dere nå på søndagskvelden? :))

Åh, her har vi ingen fast rutine på tv eller så. I blant får hun se "nattafilm" før leggetid, i blant får hun spille litt.. :)
Vi begge synes det er veldig greit slik.

Back
Topp