Ja blir nok detJa det syns jegNoen skiver eller annet enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir nok detJa det syns jegNoen skiver eller annet enkelt
Trene litt mer først daTusen takk. Flere som har spurt faktisk da folk visstnok mener jeg baker ganske gode kaker men jeg ikke har fått helt pyntingen til enda. Men får se hva det blir til
![]()
Okei dasåBeklager, men har ikke det.
Fant denne oppskriften, og Trine pleier å ha veldig gode oppskrifter
http://trinesmatblogg.no/2011/03/19/gnocchi/
Oj da,så lite hyggelig av mannen
Hmm kamp eller alt for norge?
Ja var ikke akkurat hyggelig....Å, er han lei av spising???
Det vil detOkei daså
Takk for link.
Tenkte å lage det i tomatsaus jeg da, for det liker mannen så godt. Men vil fortsatt passe med kylling kanskje?
Nei det var lite :-oDet var ikke mye nei
Det vil det
Og kanskje tilsette noe frisk basilikum..
Ja elsker å bake og gubben kjøpte litt utstyr til meg nå i sommer, sikkert med ett hint om å bakeTrene litt mer først daDu er jo veldig dyktig allerede. Kan jo begynne i det små og helst til kjente først.
Jeg baker også dåpskaker. Er jo kjempe gøy![]()
Det får du. Spennende. Lykke tilJa elsker å bake og gubben kjøpte litt utstyr til meg nå i sommer, sikkert med ett hint om å bake. Så får trene litt mer så får jeg se hva som skjer
![]()
Hva gjør du i kveld ?God kveld![]()
Vært på kakedekoreringskurs idag og skulle prøve oss på dåpskake. Ble ikke helt ferdig med pynting før jeg måtte dra for å avløse gubben og ta over legging av mini men greit fornøyd
. Tenker den smaker nok godt allikevel
![]()
BarneTV, ja...Begynner å bli lei av barnetv og dora
Hvordan er det hjemme hos dere om kvelden før ungene legger seg?
Barnetv eller annen type tv?
Tusen takkDet får du. Spennende. Lykke til![]()
Varierer litt. Mini er bare 9 måneder og ikke så interessert ennå i tv. Setter av og til på barnetv når jeg kommer på det men har gjerne andre ting også påBegynner å bli lei av barnetv og dora
Tusen takkFin den varflink du
![]()
Hoho, godt han måtte gi taptVirka ikke slik..Ga etter for søvnen til slutt. Sta gutt, akkurat som pappan sin
![]()
Begynner å bli lei av barnetv og dora