Nettopp kommet hjem fra kakedekoreringskursDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp kommet hjem fra kakedekoreringskursDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Greit å bli engasjert altsåTja de hører oss nok på andre siden også
God kveldGod kveld jenter![]()
Haha....tre sjeler, en tankeOg jeg![]()
Gjorde visst detVi tenkte likt da
Eller samme reaksjon alt etter somHaha....tre sjeler, en tanke![]()
Haha, ja det samme merket jeg.Hekkan, straffe seg å vær borte i 5 timer... :-/. Skravlet mye her:-D
Sikkert men når en ikke har sjekket på noen timer så ble det en del å se igjennom allikevelVært rolig her i dag da![]()
Jeg hadde vel 23 sider siden sist jeg sjekket å se igjennomHar da ikke vært så ille her i dag.
Håper det tar seg opp i morgen, da har jeg tid
Ja, fortsetter det slik kan han bli en knakende god turnerHe he de starter tidlig![]()
Ja. Ble borte og noen timer. Mange hundre poster siden ;pHekkan, straffe seg å vær borte i 5 timer... :-/. Skravlet mye her:-D
Nja, altså, vi er jo stort sett hjemme hver helg, så da kan det bli litt lange dager for ungene å ikke ha noen å leke med.Skjer det lite llers?
Virka ikke slik..Vil ikke sove?!![]()
Så braDåpen var veldig vellykket
Hva er det du lurer på?
Flertallet ønsket å lære dåpskake så ble trekking av kake, lage pynt til. Tok sin tidLage roser?
Hva har du vært på i dag?
Samme herJa. Ble borte og noen timer. Mange hundre poster siden ;p
Veldig. Ble stekt ris med kylling på meg i dagMmm...kinamat er snadder![]()
Ja, han tar det tungt. Han har mistet supermoren sinDet var jo ikke ofte
Må være tøft for mannen din..
Tenkte å lese gjennom, men orker ikkeSamme her![]()
hehe ja vi får lytte til eksperteneHehe...de vil visst det![]()