Sitter i sofaen og ser på mannen som rydderDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter i sofaen og ser på mannen som rydderDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Leser på eksamen, men konsentrasjonen har tatt seg en turDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Hahasniffer ikke så mye klor jeg
Men lukter ikke så verst![]()
Nettopp bada junior, nå herjer han med pappaen før nattaDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Så plagsomt.
Yes det hsr viHar dere vært i skogen?![]()
Ikke noe åirritere seg over det velFader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer
*irritert*![]()
Er msn koko om man gjør det?Hahaer han helt ko-ko!?
![]()
Er ikke så lett å få gjort noe dessverre, har hatt en i familien vi ogsåJa, det er kjempe trist. Vet ikke hva vi kan gjøre når hun ikke innser at hun selv har et problem. Orker ikke forholde meg til henne lenger. Har støttet henne gjennom flere runder med avrusning, uten at det har blitt bedre
Da må du jo finne på noe ,løp en tur,gå på tur,ring en vennDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Vært innom den et par gangen, veldig mye fint der
Synd det ikke er muligJa, det kunne jeg tenkt meg ogveldig gjerne.
Vi har kommet hjem fra svigers, pakket ut og badet barnDere driver med i dag da jenter? Jeg kjeder meg...
Haha, håper ikke detJeg sniffer det ikke da![]()
Mye fint der,helt min smak
Ikke noe åirritere seg over det vel![]()
Så deilig daYes det hsr vi![]()
He he hadde ikke det vært kultUhm, jo... Høres jo ut som om vi skal få han dettende igjennom taket snart
Drøyt lytt her da..