Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott med fornøyde gjesterMaten var god og alle fornøyde
Nå er det bare å rydde opp igjen
Litt for glad i alkohol?Ja, jeg ser for meg at om svigermor hadde kommet her for å vaske ned huset. Så hadde hun begynt fint, helt til hun hadde oppdaget barskapet. Da hadde det blitt hæla i taket og tenna i veggen...
Nå er vi hjemme og godt er detKommet hjem nå eller?
Nei i dag ble det stille og rolig, pappa var en tur innom og frøkna har reist på overnatting til ei venninne fra barnehahetiden
Selvfølgelig gjør jeg det! Driver ikke du med slikt?
Har vært helt superSå flott med fornøyde gjester
Håper dagen har vært super!
Mmm...kinamat er snadderÅhh så sinnsykt deilig det var med kinamat![]()
Hehe...de vil visst dethehe ja de som har peil vil ha det![]()
HahaFader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer
*irritert*![]()
Hihi...min vaskedame ville også ha klor![]()
Nå er vi hjemme og godt er det
Barnearbeid har jeg ikke begynt med ennåmå dressere dem først...
Det skjønner jegHar vært helt super
Nå er jeg utslitt
HahaJeg elsker klor, det lukter så godt![]()
Veldig mye fra mansjett knapper til sparebøsseDet skjønner jeg
Fikk U mye fint?
Alltid kjipt hos svigersHvert slitsomt hos svigers?
Ja det kan være en fordel om jobben skal bli gjort![]()
Ja, det er kjempe trist. Vet ikke hva vi kan gjøre når hun ikke innser at hun selv har et problem. Orker ikke forholde meg til henne lenger. Har støttet henne gjennom flere runder med avrusning, uten at det har blitt bedreSå trist da
Så flott daVeldig mye fra mansjett knapper til sparebøsse![]()
Ja, det kunne jeg tenkt meg ogNei, skulle gjerne ha byttet henne ut om mulig![]()
Så plagsomt.Fader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer
*irritert*![]()