Skravletråd Oktober

Fader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer :o
*irritert* :p

Kommet hjem nå eller?
Nei i dag ble det stille og rolig, pappa var en tur innom og frøkna har reist på overnatting til ei venninne fra barnehahetiden :)

Selvfølgelig gjør jeg det! Driver ikke du med slikt?
Nå er vi hjemme og godt er det:P
Barnearbeid har jeg ikke begynt med ennå:P må dressere dem først...

Fader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer :o
Haha:P er han helt ko-ko!?:P

Ja, det er kjempe trist. Vet ikke hva vi kan gjøre når hun ikke innser at hun selv har et problem. Orker ikke forholde meg til henne lenger. Har støttet henne gjennom flere runder med avrusning, uten at det har blitt bedre

Fader altså! Hater når naboen ser på fotball!!! Han hopper og skriker der oppe...og flekker opp terrassedøra og brøler ut hver gang det blir mål. Altså..hallo? Du bor i ei blokk, mann...ikke langt utpå landet uten naboer :eek:
Så plagsomt.

Back
Topp