M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, de klarer desverre ikke begrense seg selv om barna er derAkkurat samme hos svigers når kvelden kommer. Kanskje spesielt i romjulen. Derfor liker jeg ikke være der da. Selv om de sier det blir lite alkohol siden vi har jenta vår. Tviler på det skjer når kvelden kommer og vinen åpnes.
Det er jeg ogsåTrøtt jeg gitt
Krysser fingre for henneHåper jeg også, sover søtt nå så håper jeg morgendagen blir bedre![]()
Har tilbrakt kvelden i sofaen med "the dome" på tv ;-)Ser ut som snuppa endelig har sovna, så da må vel jeg rydde litt
Du da?
Må legge deg daDet er jeg også![]()
Det er bra detSå bra, Kengueg kosar meg eg og
![]()
Så koselig med mimrebilderVar godt for henne
Jeg sitter og ser på gamle bilder fra mannen var liten nå...gøy
Legge deg så tidlig?![]()
God kveldGod kveld! Håpar alle har ein strålande kveld![]()
Litt kjip i sofa hos svigersJa hihi![]()
Fin kveld hos deg?
Har du linken ?Noen som husker de skjerfene jeg prøvde å bestille på ebay for en stund siden hvor jeg fikk en e-post om at de var tomme, men de var sendt?
De kom i dag![]()
Hva er det?!Noen sultne her?Vis vedlegget 139329
Du ogsåMå legge deg da
Nei ikke ennåDu også![]()
Må inn der og kikke littHar vært innom høytider og delt noen linker til kalendergaver. Noen ropte visst på meg der
Så flott daNoen som husker de skjerfene jeg prøvde å bestille på ebay for en stund siden hvor jeg fikk en e-post om at de var tomme, men de var sendt?
De kom i dag![]()
Du får gjøre detMå inn der og kikke litt![]()