Masse energi sendes din vei![]()
Takk det hjalp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse energi sendes din vei![]()
Jeg drikker aldri på julaften
Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre..
Kun mannen som drikker et glass øl til maten
Hos svigers er det fri flyt av alkohol hele kvelden, ikke bra med masse barn der![]()
UffYes snuppa har det desverre litt for travelt. Har jo vært innlagt med premature rier og
Vi ser filmDa ser det ut som J endelig har sovnet her
Overtrøtt liten bebis som ikke ville noen ting stakkars
Skjer her da?
Kengubarnet bestemtr herJeg også fant den![]()
Det gikk greit.Såbra! Hvordan gikk det der?![]()
VeldigHøres ut som flotte aktiviteter![]()
Yes vi skal prøve ta turen i morgen og dukker dt opp noe poster jeg bilde vettuJepp, var det jeg tenkte![]()
Yes veldigHelt perfekt![]()
Kjekt det daKengubarnet bestemtr her
Var det her ogsåKjekt det da. Var eneste programmet som gikk som fristet å se på
![]()
Det gjør jeg . Ikke gjort stor annet enn å ligge/sitte på sofaen etter vi kom hjem..Uffdu får slappe av så godt du kan
![]()
Så bra!! Flinke degDet gjør jeg . Ikke gjort stor annet enn å ligge/sitte på sofaen etter vi kom hjem..
Dere bor vel på et lite sted, så mange av de samme kommer jo igjen år etter årSikkert produsert kjempemange.....Men veldig mange av de jeg kjenner som jeg traff der i år, var der i fjor, og året før, og...ja.... vi går jo årlig så jeg håper de finner på noe annet neste år. For min del. Disse hjelmene liker ungene, men når vi har for mange i hus er det jo reelt sett rot...
Det var dusinet fullt,ferdug nåSå koselig
Hvilken film ser dere?
Turen gikk strålendeGikk turen bra?
Håper han er langt inni drømmeland nåHan våknet av seg selv kl 1930.
Han har nå fått grøt, et bad og ren bleie.
Ligger i sengen sin og sier gagagagaga og leker med smokken.
Håper han sovner snart
Så det snuppaHan er det, se innlegget over
Håper det går fintJa er så koselig. Får prøve å legge han over i egen seng snart
![]()
Her og!Trøtt jeg gitt
Håper jeg også, sover søtt nå så håper jeg morgendagen blir bedreÆsj...håper det snart gir seg![]()