Krysser fingreVi får se,er ett desperat forsøk
De fungerte ikke sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreVi får se,er ett desperat forsøk
De fungerte ikke sist
Hehe...var litt overrasket over å være fotomodell kanskje?!Ja, ble noen brukbare ihvertfall
De fleste var han litt sjokkert på, haha![]()
Sender over litt jegKan noen gi meg litt energi?? Sitter her med lillebror som akkurat har spist, frøkna ser film og spiser lørdags snopet sitt, kjøkkenet flyter, flasker må vaskes og kokes og jeg har 2 stativer med tørre klær... bah det frister så ikke å starte nå altså![]()
Men det er jo bramannen så det med en gang da, så de skulle fikse![]()
Takk for det søtaKrysser fingre![]()
Nope ,vi ser på film nå men er snart sluttHei på dere snupper :-D
Planer for lørdagskvelden?
Sender over litt jeg
Hvilken film ser dere?Nope ,vi ser på film nå men er snart slutt
Ser ut som snuppa endelig har sovna, så da må vel jeg rydde littHei på dere snupper :-D
Planer for lørdagskvelden?
Vært fremme mange timer nåEr dere fremme? Vi får se![]()
Blir nok bedre når jeg får vært en tur i dusjen.Det hørtes ikke bra ut... får du tid til å slappe av i kveld? Ja men det gjør jo ikke noe om folk må blande selv![]()
Jeg drikker aldri på julaftenMed alkoholisme i familien, er høytider og alkohol for meg negativt forbundet - så foretrekker utensærlig nå de siste år, når barn har vært med å feire og
og spesielt nå som jeg selv har barn
![]()
Men samboer er vant til å ha en øl eller et glass vin til maten, og da har jeg vent meg til det. Men sjelden jeg selv klarer å gjøre detkanskje det blir en øl senere på kvelden når ungene er lagt.
men det blir enten samboer eller jeg som gjør det isåfall. Så en av oss er helt edru
![]()
Dusinet fullt 2Hvilken film ser dere?
Blir jo teit å ha det flere år på rad ja...Ja. Hjelm et år var kult det, men for oss som er der hvert år, ikke flere år på rad...
Hehe...var litt overrasket over å være fotomodell kanskje?!![]()
Blir jo teit å ha det flere år på rad ja...![]()
Oi da, måtte du vekke ham?Spent på hvordan denne natten kommer til å bli, lille U sovnet i det jeg trodde bare skulle være en kort lur kl 17:30 og sover enda.
Og han som skulle bade i kveld..
Går bra her,der da?Hei jenter
Går det bra med dere?
Hva gjør dere i kveld?