Skravletråd Oktober

Kan noen gi meg litt energi?? Sitter her med lillebror som akkurat har spist, frøkna ser film og spiser lørdags snopet sitt, kjøkkenet flyter, flasker må vaskes og kokes og jeg har 2 stativer med tørre klær... bah det frister så ikke å starte nå altså :p
Sender over litt jeg

Det hørtes ikke bra ut... får du tid til å slappe av i kveld? Ja men det gjør jo ikke noe om folk må blande selv :)
Blir nok bedre når jeg får vært en tur i dusjen.
Regner med å få slappet av om en liten time

Med alkoholisme i familien, er høytider og alkohol for meg negativt forbundet - så foretrekker uten :) særlig nå de siste år, når barn har vært med å feire og :) og spesielt nå som jeg selv har barn:)
Men samboer er vant til å ha en øl eller et glass vin til maten, og da har jeg vent meg til det. Men sjelden jeg selv klarer å gjøre det :p kanskje det blir en øl senere på kvelden når ungene er lagt. :) men det blir enten samboer eller jeg som gjør det isåfall. Så en av oss er helt edru:)
Jeg drikker aldri på julaften:)
Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre..
Kun mannen som drikker et glass øl til maten:)
Hos svigers er det fri flyt av alkohol hele kvelden, ikke bra med masse barn der:(

Blir jo teit å ha det flere år på rad ja...:rolleyes:

Sikkert produsert kjempemange.....Men veldig mange av de jeg kjenner som jeg traff der i år, var der i fjor, og året før, og...ja.... vi går jo årlig så jeg håper de finner på noe annet neste år. For min del. Disse hjelmene liker ungene, men når vi har for mange i hus er det jo reelt sett rot...

Back
Topp