Yes fått gjort littFår du gjort noe da?jeg skulle visst bare vaske litt flasker når vi kom hjem for to timer siden. Endte med hele huset ble tatt. Må bare støvsuge når snuppa våkner
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes fått gjort littFår du gjort noe da?jeg skulle visst bare vaske litt flasker når vi kom hjem for to timer siden. Endte med hele huset ble tatt. Må bare støvsuge når snuppa våkner
![]()
Er det kortest?Ja det er kortest og enklest
Hamar nå..
Ah håper dere blir fornøydErgobaby 360![]()
Bor på østlsndet jegHvor i landet bor du da?
Tro meg, kommer til å bombardere deg med spørsmålSå gøy, er egentlig ikke så vanskelig.
Spør dersom det er noe du lurer på
Flinke duKlarte å gjøre det selv![]()
Men det er jo nest verst siden du allerede hadde brukt det rødeHa ha gult er da mye bedre så takk
Ah. Der blir det vel ikke så fryktelig mye snø eller?Bor på østlsndet jeg
Håper jeg ogAh håper dere blir fornøyd
Det er jo bra daYes fått gjort litt
Rødt er verst så det mådde du jo fåMen det er jo nest verst siden du allerede hadde brukt det røde![]()
Ring føden du. For å være på den sikre siden. Aner ikke hva det kan være. Slimproppen kanskje? Men i din situasjon, ring !Hjeeeeelp. der dro jeg ut noe glassmanet aktig av dåsa. Æsssjjjjjjj!!!
Å joda,blir detAh. Der blir det vel ikke så fryktelig mye snø eller?
Håper jeg ogHåper du blir fornøyd![]()
Nope det fikser mannenFlinke duhva driver du med da?
Rydder garasje?
Bor på vestlandetHvor i landet bor du da? Her er det ofte noen meter med snø på vinteren. Særlig i påskendritt med hålkeføre. Bleier å være det rundt februar her.. Hater å kjøre bil da.
Heldigvis har vi kjøpt ny bil.. Med firehjulstrekk![]()
Nei mem vil uansett ha snø til julSå dere slipper ikke unna dere heller![]()
Ja bæresele er i grunn kjekt å haHåper jeg ogihvertfall lette armene når hun er urolig. Og så får hun jo mye kos da
tenker den kan vel og være grei bruke når vi skal på butikken. Slipper å drasse på vogna overalt
![]()